Jessica

Aangezien de zomervakantie weer in zicht komt en er veel verhuizingen gaan plaatsvinden, wordt het hoog tijd voor een overzichtelijk topic! Als je interesse hebt, kun je hier reageren. Als er niets tussen staat wat je zoekt, kun je ook een berichtje posten over wat je wél zoekt. Updates zijn welkom, dan wordt het overzicht even bijgewerkt.

Van 1 september tot 1 februari: Vinkhuizen, 217 euro p/m https://www.gsvnet.nl/forum/04-05-2012-kamer-aanbodvraag-overzicht?page=4#reactie-365749

Vanaf 1 juli tot december en daarna voor onbepaalde tijd: Korrewegwijk, 16m2, 330 euro p/m
https://www.gsvnet.nl/forum/04-05-2012-kamer-aanbodvraag-overzicht?page=3 (doorscrollen tot het laatste bericht)

Hallo!
Ik ben Lydia, 18 jaar oud. Ik ben super blij dat ik aankomend jaar geneeskunde in Groningen ga studeren. Vanaf de brugklas loop ik al aan iedereen te verkondigen dat ik meteen als ik ga studeren uit huis wil en op mezelf wil wonen en dit moment is dan bijna aangebroken! Het begint al te kriebelen (: Dus mijn vraag is: wie wil er een enthousiaste, energieke en behulpzame huisgenoot die erg van koken en spelletjes doen houdt? Ik zou graag vanaf 1 augustus willen verhuizen. Voor contact kun je mij appen: 0634405829

Groetjes Lydia

mirjamnicolai

Per 1 juli komt er een kamer vrij aan de Ceramstraat 22a. De kamer is 17m2 en het huis deel je met 2 andere meiden. Er is een nette gerenoveerde badkamer, 2 wc's en prima keuken + balkon aanwezig. De huur bedraagt 335,- inclusief.

Heb je interesse in de kamer of vragen ? 06-31352736

Liefs,
Mirjam

Hoi!
Ik ben Hilde, volgende maand 18, en ik ben op zoek naar een kamer. Ik ga volgend jaar psychologie studeren in Groningen en zou dan graag meteen al een kamer willen hebben. Het liefst per augustus of september, want ik heb nog niet genoeg geld om er eerder in te kunnen.
Veel eisen heb ik niet, in de buurt van Vinkhuizen lijkt me mooi maar ik vind het het belangrijkst dat ik een kamer vind.
Je kunt me altijd mailen: hildestulp@hotmail.nl
of een Facebook berichtjes sturen: Hilde Stulp

grasMaaiker

Woont u in het skere doch knusse Vinkhuizen en komt er in uw huis een kamer vrij? Of heeft u weet van een Vinkygenoot bij wie dit het geval is? Na een jaar lang ver weg van alles wat de GSV ademt te hebben gewoond, zoek ik nu een kamer in een GSV-huis aldaar. Ik woon tijdelijk weer even thuisthuis, en omdat ik pas in februari verder kan studeren heeft een nieuwe kamer geen haast. Het maakt me dan ook niet zoveel uit vanaf wanneer ik erin kan (ergens tussen nu en februari zou fijn zijn).
Groetjes!

Ilseterhorst

Hai,

Ik ben Ilse en ik ben 19 jaartjes jong.
Ik heb net mijn propedeuse gehaald van de lerarenopleiding geschiedenis en ga aankomend collegejaar beginnen aan de bachelor geschiedenis aan de universiteit. Ik wordt aankomend jaar dan ook lid bij jullie mooie vereniging, omdat het vast vet gezellig is en zodat ik ook mijn lieve VGST'ers nog kan tegen komen (nu ben ik daar nog lid) bij VGS-Nederland activiteiten :)
Nou is het reizen vanaf Enschede naar Groningen best wel een beetje ver en ben ik niet van plan dit elke dag te doen, dus ben ik nog op zoek naar een kamer. Als jullie wat weten of als er nog een kamer bij jullie vrij komt
schroom dan niet en stuur gerust een berichtje :)
Ik ben te bereiken via de mobiel en e-mail:
Mobiel: 06-11513766
E-mail: ilse.terhorst98@gmail.com

Groetjes,
Ilse

Nienke Keizer

Hallo!

Vanaf september t/m februari ga ik stage lopen in België, wat betekent dat ik mijn kamer vanaf september (kan in overleg eerder) t/m februari (kan in overleg iets later) graag wil onderverhuren.
Ik laat mijn kamer het liefst (deels) gemeubileerd achter (in overleg van alles mogelijk). Het gaat om de balkonkamer van ongeveer 18m2 in de Saffierflat in het skere maar gezellige Vinkhuizen! Je deelt de badkamer, het toilet, de ruime keuken en het schuurtje met twee vrouwelijke, rustige huisgenoten. De kosten voor de kamer zullen inclusief uitkomen op €230,-. Zoek je zelf een kamer of mocht je iemand kennen die interesse heeft, laat het dan weten!
Mobiel: 06-42010697
Mail: nienke.keizer@live.nl

Groetjes,
Nienke Keizer

Edit: Inmiddels iemand gevonden.

DavidGoliath

Hai,
Mijn broertje is op zoek naar een kamer in Groningen. Hij heeft niet heel veel eisen behalve dat hij niet in Vinkhuizen wil wonen. Als je iets weet dan weten jullie me te vinden.

Ik kreeg een bericht van Ton Huttenga dat een studente (Hannah) ook nog een kamer zoekt:

Ze gaat in september in Groningen studeren en zij ziet geen mogelijkheid om op en neer te reizen van IJsselmuiden, waar zij woont, naar Groningen. Kennen jullie (of zijn jullie) studenten die een kamer voor haar weten?

Mocht je nog iets voor deze dame weten dan kun je dat mailen naar roordawis@solcon.nl.

Ons huis aan de Pelsterstraat komt vrij in september. Is wel duur (360 en 460 inclusief ofzo). Wel toplocatie met dakterras.

Hallo!

Ik ben Jarnick, 18 jaar oud en ik ga komende jaren studeren in Groningen en lid worden van de GSV. Hierdoor ben ik dringend op zoek naar een kamer in Groningen ( Vinkhuizen is ook prima). Als er iets vrijkomt stel ik het zeer op prijs als er contact wordt gelegd met mij. Email adres: Jarnick2000@gmail.com
Mobiel: 0637425125

peterbuchner

Gezocht: mannelijke huisgenoot,

volgend jaar ga ik tweemaal naar het buitenland en in die periodes wil ik mijn kamer gaan onderverhuren. ik ben weg van september tot en met oktober en februari tot juli. De eerste periode is vrij kort maar misschien handig voor iemand die nog geen kamer heeft of nog niet zeker weet of hij op kamers wil.
De kamer is 12m2, is gemeubileerd en heeft een wastafel. Het huis en de badkamer, woonkamer, keuken en balkon deel je met 3 mannelijke GSV'ers die gesteld zijn op hun rust maar graag een keer koffie met je drinken.
Het huis zit aan de Radijsstraat en ligt tussen centrum en Zernike in.
Dit alles kan tijdelijk van jou zijn voor een zacht prijsje van 127,50 euro per maand inclusief alles.
Bij interesse stuur me een berichtje op :0642126271

groetjes

Hoi,

ik kom terug, ja echt waar. Half jaartje gemist, maar ben weer onderweg naar Groningen. Omdat ik mijn kamer een poos geleden heb stopgezet ben ik opzoek naar wat nieuws. Ik had onder voorbehoud al wat gevonden maar dat ging op het laatste moment niet door. Vandaar dat ik op dit late tijdstip in het jaar opzoek ben naar een nieuwe kamer. Kan iemand mij hierin helpen? Als je wat weet mag je me altijd appen!

0624726856

Dorgie

Daan Hulzebosch

Hoi,

Ik ben Daan, 18 jaar oud en woon momenteel nog bij mijn ouders in Hardenberg. Aan de Hanzehogeschool volg ik de bachelor Biologisch en Medisch Laboratoriumonderzoek (MD) en zal na de zomervakantie mijn studie vervolgen in het 2e jaar. Na een jaar te hebben gereisd vanuit Hardenberg heb ik mij aangemeld bij de GSV en ben ik opzoek naar een kamer. Als je tips of een aanbod hebt kan je me e-mailen (daanhulzebosch@live.nl) of een appje sturen (0621415181)!

huisgenoot zoekende mensen,

De afgelopen weken heb ik een aantal appjes gekregen van een aantal oud klasgenoten die dit jaar in Groningen komen studeren. Ze zoeken allemaal een leuke kamer met toffe huisgenoten. Het gaat om 1 jongen (potential!) en 3 meiden (sommigen misschien potential) alle 4 19 jaar.
Indien u nog een leuke huisgenoot zoekt kunt u mij een appje sturen 06-48115519.

Tot in de Kei-week!
Christel

Ja hallo daar,

Ik ben inmiddels niet meer noviet Lieffijn en nu pre-amice Lieffijn, en ik zoek nog een kamer. Ik was eerst van plan om te gaan reizen maar nu ik de sfeer binnen GSV heb geproefd heb ik besloten dat een kamer toch wel erg handig is. Ik ben een gezellige jongen, sociaal, maar het allerbelangrijkste, ik neem een tosti ijzer mee. Dus als je nog een huisgenoot nodig hebt (ook al is die kans klein) stuur me even een appje (0636508554) of ook als je wilt aanbieden dat ik af en toe bij je kan blijven slapen zou ik het op prijs stellen als je dat kan doen.
Groetjeeeeees,
Arnout

MaritDekker

Ik kreeg het volgende berichtje van een vriendin:

"Vrouwelijke huisgenoot gezocht! Per 1 oktober komt een kamer aan de Uranusstraat vrij! Het zijn 2 aparte kamers die gezamenlijk +/- 22 m2 zijn. De huur bedraag 367 euro incl. De kleinste kamer heeft een eigen wasbak. De vloer en gordijnen kunnen voor een klein prijsje worden overgenomen. Je deelt de keuken met 3 huisgenoten en de badkamer met 4. Ze zijn allemaal tussen de 21 en 25 jaar. Het Zernike complex is minuutjes fietsen en het centrum 10/15. Daarnaast is het huis een jaar geleden nieuw verbouwd en heeft het een mooie tuin."

Wanneer je interesse hebt of meer informatie wilt, kun je contact opnemen met Jacolien Doorn (0658839722)

Amice Henk Boersema, vader van Bastiaan, Frederik en Lodewijk, had nog een kamertje liggen:

"Voor betrouwbare huurder/ster heb ik in de Oosterpoort een kamer te huur per 1 december 2018. 18m2. € 292, all-in! Belangstellenden kunnen zich melden op buroboer@wolmail.nl. Wie het eerst komt, die het eerst maalt!"

Doe er uw voordeel mee.

roelleesselink

Hoi GSV!

Op dit moment mag ik genieten van een mooie kamer in de gele Aquaflat met de gezelligste huisgenootjes, waaronder amica Rodenboog sr., in een wijk vol GSV'ers. Ik ben zeer gelukkig. Helaas duurt deze situatie slechts tot februari. Voor daarna ben ik op zoek naar een nieuwe kamer. Bij deze wil ik dat alvast delen; laat me weten als je tips hebt! Mijn telefoonnummer is 0613238466.

Groet'n

Hai,

Ik zit net zoals mijn jaarverbandgenootje boven mij in een lastige situatie. Ik kan namelijk maar tot februari in mijn kamertje aan de aqua verblijven. Dus als iemand via via wat weet, of als je zelf op zoek bent naar een nieuwe huisgenoot, stuur me een appje! 0623359265