sorry, ik had neit helemaal door dat de deadline gisteren was voor t eten! maar ik zou ook graag mee willen eten als dat zou kunnen!

En ik eet mee!

En ik ook.

en ik als dat nog mag

Kijk ik nu straal over de lijst met gebedshuizen heen, of staat ie nog niet online? Ik kan em in ieder geval niet vinden.

annemarieke

Parel 122 en Boterdiep 60b staan vanavond tot uw beschikking!
19.30 staat er een kopje thee of koffie klaar.

Ik vond het bidden in groepjes gister erg tof. Verder was alles prima geregeld. Bedankt.

annemarieke schreef: Parel 122 en Boterdiep 60b staan vanavond tot uw beschikking! 19.30 staat er een kopje thee of koffie klaar.

Er zal een bijbelstudie over christenvervolging worden behandeld, deze staat bij de GSV-documenten, en verder zal er genoeg ruimte zijn voor gebed.

Els B eet ook mee donderdag!

Ik trouwens ook

Kan ik me nog weer afmelden voor het eten donderdag? Als het goed is kom ik nog wel zingen.

Ik eet mee morgen!

Ik wil me graag nog opgeven voor het eten, als dat kan. Aangezien Harm zich net heeft afgemeld, kan ik vast wel in zijn plaats.

Precies, daarvoor wil ik graag persoonlijk mijn toestemming geven.

Programma voor vanavond:

19.30 Ontvangst met koffie en thee
20.00 Bijbelstudie: de Bijbel over vervolging
Vervolgens: gebed.

Voor het gebed hanteer ik het principe van de 'open kring': er zijn een aantal gebedspunten, maar in principe kun je bidden wanneer je wilt en waarover je wilt (uiteraard niet door elkaar heen). Dit betekent dat er ook stiltes kunnen vallen. Hier heb ik zelf goede ervaringen mee; juist in die stilte tijdens het bidden kun je je goed op God richten..!

Komt allen!

PS. Zie voor de Bijbelstudie.

annemarieke

Voor de mensen die zich niet opgegeven hebben voor het eten:
De sing-in start om 19.30!

Ik heb me niet opgegeven (vergeten...), mag ik alstjeblieft nog mee-eten??