robbie schreef: Fop!? Hoe moeten we nou straks nog foppen... Of loop je ons te foppen ??

Haha, je mag ook foppen als ik er niet bij ben hoor. Jullie kunnen nu zelfs spelletjes doen op de piste aangezien het een stuk veiliger is nu ik er niet bij ben..

Rinze schreef: Er kunnen nog genoeg mensen mee!

Ik heb een nichtje uit Australië over die als ze vrij kan krijgen van haar werk ook erg graag mee zou gaan!! :D

ja dat kan dus niet hè...

fopschipper schreef:
robbie schreef: Fop!? Hoe moeten we nou straks nog foppen... Of loop je ons te foppen ??

Haha, je mag ook foppen als ik er niet bij ben hoor. Jullie kunnen nu zelfs spelletjes doen op de piste aangezien het een stuk veiliger is nu ik er niet bij ben..

Fop; ga gewoon lekker mee. Zie het als een - once in a lifetime oppurtunity om dit jaar mee te gaan op wintersport. lijkt mij in elk geval hartstikke gezellig!

De rest: ga ook gewoon lekker mee! het maakt niet uit als je niet kan skiën, dat kan ik namelijk ook niet. Maar dat komt wel...

ja dat leer je zo! binnen een dag ga je van de pistes af! :)

Skiën kun je inderdaad zo leren, snowboarden trouwens net zo. Dus als je nog mee wilt, denk er niet langer over na en ga mee!

een dikke bumpert.

Wie vindt een 7,5 daagse skireis nog meer te lekker om te laten liggen?

ikke! Heb dr zin in!! :D!
Zijn er toevallig mensen die heel er balen dat ze niet mee kunnen, maar wel eventueel hun skipak uit willen lenen???

zo jullie zijn wel heel enthousiast voor de wintersport zeg :D

Voor jullie dan maar een -> <- om in de stemming te komen, de apres ski hit van 2008.

heel veel plezier allemaal!!

He pikko s, wer zitten hier in de Yeti Grot lekker fun te maken en daarnaast keihard skien....

tot volgende week...

Ha! mooie foto's. Viel Skippy niet van een berg na dat glas bier?

Bijna, maar wel was het zo dat hij aan het eind van de week overschakelde op de kamikaze functie. Ik was nergens meer veilig.

ejvb schreef: Bijna, maar wel was het zo dat hij aan het eind van de week overschakelde op de kamikaze functie. Ik was nergens meer veilig.

Wat nou! Bier op de piste is een aanrader, het vergroot je lef op de piste en als je valt heb je minder pijn :).

EBB, ik ontken alle acties die je nu op mjin conto schrijft... ik wil bewijzen zien. 8)

was er al een beetje bang voor, volgens mij was dat na die avond met al die travestieten...

rolv schreef:

volgens mij heb ik die foto gemaakt in een sadistische bui. maar ik vind het erg makkelijk dat je de hele heisa blamet op de travestieten. dat hebben ze niet verdiend, ze deden erg hun best.

Rob schreef: was er al een beetje bang voor, volgens mij was dat na die avond met al die travestieten...

Als of dat een reden is om je Unestra polo te dragen!

Dat ding is ook wel goed als vloerdweil hoor! :)