Rinze

Lijkt het je leuk om met vrienden op wintersport te gaan? Dat kan! Hieronder vind je de informatie. Vragen kun je hier of per mail stellen.

St. Sorlin d’Arves.
De heel goed verzorgde accommodatie ligt aan de skipiste, dus je kunt optimaal je tijd besteden in de sneeuw. Er is ook een zwembad! De après-ski zal hier goed in de smaak vallen. Ter plaatse is een goed lopende bruine kroeg waar je elkaar ook ’s avonds kunt treffen.

Het aanbod is inclusief een 7,5 daagse skipas. Op de aankomstdag kun je dus al de pistes op! De maaltijdkosten kunnen we laag houden door gebruik te maken van het zelfkookprogramma. Hierin zijn ook andere varianten mogelijk.

Plaats en skigebied
DOMAINES DES SYBELLES is een combinatie van de gebieden Le Grand Large, St. Sorlin d'Arves en Saint Colomban des Villards welke allemaal prima met elkaar in verbinding staan doormiddel van de 75 liften.
Het gebied is de laatste tijd enorm uitgebreid en behoort nu zelfs tot een van de grootste skigebieden van Frankrijk. Het beschikt over 310 kilometer piste, waarvan 17 groene, 39 blauwe, 35 rode en 6 zwarte pistes die bijna allemaal boven de boomgrens liggen. Vanwege het enorme aantal sneeuwkanonnen en de vele noordhellingen is het gebied altijd voorzien van een prima sneeuwlaag.
Het gebied is geschikt voor de beginnende en gemiddelde skiër om de techniek te leren of bij te schaven. Ook de meer gevorderde skiër kan in het grote gebied van Domaine des Sybelles zijn gram halen. Dit gebied is ideaal voor verkenningstochten en is zeker de moeite waar om zelf eens te gaan ontdekken!

Chaletresidentie Porte des Saison o.a.
Dit nieuwe chaletgebouw bevindt zich vlak bij de piste. De residentie ligt boven in het aangename dorp Saint Sorlin en biedt een uitstekend comfort. De winkels, skiverhuur, bakker, restaurants en bars bevinden zich in de onmiddellijke omgeving. Met zijn grote standing hoort deze residentie bij de absolute top die te vinden is in het skigebied Les Sybelles.

Het chaletappartement heeft een goed ingerichte keuken met o.a. vaatwasser, koelkast, kookpitten, koffiezetapparaat, magnetron/grill. Balkon of terras, afwasmachine, skilocker, televisie, zwembad en sauna. Er is een parkeerplaats buiten, in de onmiddellijke omgeving.

2-kamer chaletappp. voor 4 personen (ca. 28 m2)
Woon-slaapkamer: 2 persoonsbedbank , Slaapkamer 1: tweepersoonsbed of stapelbed
Er is in het appartement 1 badkamer met douche of bad en toilet.

2-kamer chaletappp. voor 6 personen (ca. 36 m2)
Woon-slaapkamer: 2 persoonsbedbank, Slaaphoek: een stapelbed, Slaapkamer 1: tweepersoonsbed
Er is in het appartement 1 badkamer met douche of bad en toilet.

(Waarborg: € 230,- ter plaatse te voldoen,
Bijzonderheden: Een skilocker moet men vragen bij de receptie.)

Periode 14/03/2008 - 23/03/2008
10-daagse reis: aankomst op zaterdag en terugreis met vertrek op zaterdag

Reissom is € 319 p.p.

Inclusief
• Vervoer per Royal-Class touringcar v.a. Groningen v.v.
• Skipas Les Sybelles voor 7,5 dagen (zaterdag middag t/m zaterdag)
• Verblijf op basis van volledig bezet chaletappartement
• Hygiënepakket
• Gas, water en elektra
• Gebruik zwembad
• Toeristenbelasting
• Reserveringskosten

Bij te boeken extra’s prijs per persoon per week
• Huur skimateriaal € 62
• Huur snowboardmateriaal € 77
• Lessen (min. 10 deelnemers) € 49
• Maaltijden diverse mogelijkheden

Binnenkort meld ik hier tot wanneer je kunt boeken. Je kunt ook direct boeken door mij een email te sturen. Dan stuur ik je een boekingsformulier toe.

Whahahaaaa.. eindelijk Brinzema... zal mijn baas even aan de tand voelen en direct ff vrijnemen!!! :) Onder voorbehoud van dat kleine puntje zeg ik: ik ga mee,.. ros mij even een formulier naar mijn bakkes!!!

stuur mij er ook maar een. wat is aan te raden wat betreft de skilessen? heb vorig jaar ook al lessen gehad, maar ja dit is nog maar de 2e keer dat ik ga dus...

gewoon zonder henrique.. even rustig aan doen de eerste dag en je bent er zo weer bij!
Zonde van dat extra geld!

Ziet er goed uit Rinze! Eens kijken of ik nog een weekje pharma bio kan plannen voor die tijd...

Kijk, zo denk ik er ook over. Dus nog onder voorbehoud, en het moet natuurlijk wel een leuke groep zijn.

Ja inderdaad, dus ik wacht eerst even af...
Nee tuurlijk niet, ik ga toch voor het skiën!!

robbie schreef: Ja inderdaad, dus ik wacht eerst even af... Nee tuurlijk niet, ik ga toch voor het skiën!!

Klopt, net als Paco, daarheen ga je toch ook voor de inhoud. Toch rob?

Wie weet, als er 5 snowboarders mee gaan dan denk ik er misschien wel over na.

Doe mij ook maar een boekingsformulier :D:D

Je mag mij er ook een doen Rinze... ik heb vrij gekregen... :)

Het wordt weer eens tijd om de pistes onveilig te maken in Frankrijk.

hoeveel mensen gaan er inmiddels mee Rinze? We moeten natuurlijk wel de 16 personen van vorig jaar evenaren... minimaal...

Inmiddels hebben 5 mensen aangegeven mee te willen. Dat is geen slechte score, zo 1 week na de bekendmaking! Deze mensen stuur ik zeer binnenkort het boekingsformulier toe.
Maar er kunnen nog veel meer mensen mee.

Voor ITOKO-gangers is het trouwens ideaal, zij kunnen zo van de bestemming naar de ITOKO liften. Je bent al op de helft!

hoorde ik ook bij die 5? Dan zijn het er nu 4... tentamentechnisch enzo lukt het dit jaar niet....

Kom op, kom op..
Wie gaan er nog meer mee?

Er kunnen nog genoeg mensen mee!

als je kan gewoon gaan! het is echt supertof!

Dat is het zeker!

Je kunt tot halverwege februari boeken, dan kan ik je een plek garanderen. Na 15 februari kan ik dat niet maar wil ik het wel voor je proberen.

heee rinze, doe mij ook een boekingsformulier! heb toch maar bedacht dat ik nog nooit op wintersport ben geweest, dat dat zonder dat het voor mij georganiseerd wordt ook niet zo snel gaat gebeuren. kheb dr zin an, ja!

Ik heb definitief besloten niet mee te gaan, misschien volgend jaar weer.

Fop!? Hoe moeten we nou straks nog foppen... Of loop je ons te foppen ??