Zodra ik in de stad ben verander ik het profielgedoe, hoef ik ook niet zo vaak meer te enteren! Maar ik hoorde dat ik dan ook iets uit de computer moet halen, dat word nog wat.

@magreet: iets uit je computer halen???????? welnee
@Koos, mooi zo. Wat betreft dat formateren, gewoon doen, je raakt al je gegevens kwijt, maar dat is toch ook de bedoeling? Kun je direct met een schone lei beginnen en eventueel nog extra partities aanmaken.

Ja nou dat zei de patrimonium meneer, is dat dan ook formatteren? Die van mij is echt een wrak hoor trouwens, misschien valt ie dan van ellende wel uit elkaar, heb er niet zoveel verstand van zoals jullie merken.

het enige wat je uit je computer moet halen is het bewuste vinkje, verder niet.

Jackhals schreef: het enige wat je uit je computer moet halen is het bewuste vinkje, verder niet.
Het bewuste vinkje wel lief behandelen he!!
L1Rn4urAyA7aTEe

Weet je nou al waar het aan lag, Koos? Misschien wel handig om te weten, als je bijvoorbeeld een brakke harde schijf hebt is die vervangen misschien ook wel slim, met een beetje mazzel heeft iemand nog wel zoiets liggen.

Anders zit je over een tijdje weer te klooien... ;)

Ingûh schreef: Over (...) vind.

als je iemand iets wilt uitleggen; zorg dan wel ff dat je beetje begrijpelijk taalgebruik neerzet.. t is hier geen tweakers.net ofzo.