Ik vond het wel een beetje genant om te zien hoe er afscheid van die man werd genomen, gewoon zo van doei en weg was ie, geen kadootje ofzo, vond ik wel een beetje jammer!

Ben ik helemaal mee eens. En als die man zo vroeg weg moet, laat de lezing dan eerder beginnen.

L1Rn4urAyA7aTEe

Je kunt natuurlijk altijd zijn boek gaan lezen: ¨Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt". Is als rainbow-pocket te krijgen bij de Scholtens-Wristers*) :)
Ik vond dat best een aardig boekje.

Maurijn schreef: [..] Ben ik mee eens. het kwartiertje later komen is logisch zou ik bijna zeggen, maar als mensen een half uur later nog binnenkomen, vind ik dat ook te laat.

Ik schaam me er ook wel een beetje voor, maar Aline en ik zaten tot kwart over 8 bij Hasret Döner Kebab, en we konden echt niet eerder en ik had al beloofd te zullen komen en ik had er ook zin in.
:oops:
Het was lekker eten, trouwens.

Pieternel schreef:

En als die man zo vroeg weg moet, laat de lezing dan eerder beginnen.
Maurijn schreef:
Aan de andere kant vind ik het jammer dat de sprekert al weer zo vroeg weg moest. Kennedy woont niet in Groningen, en dat die dan op tijd weg wil om normaal in Utrecht te komen OK, maar deze heer woont in Groningen... Beetje jammer.
Wat een onzin! Kom gewoon op tijd. Het getuigt van gebrek aan respect om een spreker een kwartier te laten wachten en dan nog te laat binnen te komen. Natuurlijk wil zo'n man op tijd naar huis, we zijn niet allemaal student. Verder had Draaisma ook niet aangegeven vroeg weg te moeten.

Wat betreft het cadeautje neem ik alle schuld op me. Ik dacht dat een cadeau slechts gebruikelijk was wanneer de spreker geen vergoeding krijgt, en had niet veel tijd om wat te kopen. Middels een mail heb ik mijn excuses aangeboden aan dhr. Draaisma.

Koning David

Je bent een heer Reinier. Als Draaisma je heeft vergeven zal ik dat ook doen.

RC schreef: Pieternel schreef:
En als die man zo vroeg weg moet, laat de lezing dan eerder beginnen.

Wat een onzin! Kom gewoon op tijd. Het getuigt van gebrek aan respect om een spreker een kwartier te laten wachten en dan nog te laat binnen te komen. Natuurlijk wil zo'n man op tijd naar huis, we zijn niet allemaal student. Verder had Draaisma ook niet aangegeven vroeg weg te moeten.

Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet gebruikelijk is dat de lezer om half 10 ergens anders moet zijn, en dat dat verschil best kan worden opgevangen door een eerdere aanvangstijd. Bovendien was ik er ruim op tijd.