Hmm, ik dacht dat die vorige van mij niet was doorgekomen. Nu heb ik hem 2 keer ingevuld. Ik hoop dat de enquete anoniem was en dat de antwoorden dus nooit meer aan m'n naam gelinkt kunnen worden?
Waarom wil je trouwens weten wat voor soort agenda ik heb?

Done.

sow... klaar! astu :)

tjek

Gerard schreef: Hmm, ik dacht dat die vorige van mij niet was doorgekomen. Nu heb ik hem 2 keer ingevuld. Ik hoop dat de enquete anoniem was en dat de antwoorden dus nooit meer aan m'n naam gelinkt kunnen worden? Waarom wil je trouwens weten wat voor soort agenda ik heb?

Eigenlijk mag ik dat nog niet vertellen omdat het onderzoek nog gaande is, maar een agenda is ook een advertentiemedium en laten er nou heel veel universiteits en hogeschoolagenda's worden uitgegeven, met allemaal ruimte voor advertenties, waar studenten elke dag in kijken...

ps je hebt hem idd twee keer ingevuld, bedankt.

Wel profi hoe het woord 'enquete' wordt weergegeven.

klaar! Maar deze heb ik vorig jaar volgens mij ook gemaakt idd

- Martine H -

Tadaa!

Done

Als het goed is is het met het rare enquĂȘte nu opgelost. Was een fout bij de enquetemaakmachine
@ingrid. Je kunt vorig jaar niet dezelfde gemaakt hebben. Deze bestaat pas een maand en ik heb het helemaal zelf bedacht. Wel was er toen een onderzoek, maar dat lag op een zodanig laag (lees blijkbaar HBO) niveau dat ik het niet kon gebruiken voor mijn scriptie.

@Iedereen nog bedankt! Hij kan nog steeds ingevuld worden