Feranderd

Wil je meewerken aan mijn afstudeeronderzoek en kans maken op een boekenbon? Kost slechts 8 minuten!

Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek. Dit onderzoek gaat over hoe bedrijven in het algemeen en studentensites in het bijzonder de doelgroep studenten kunnen bereiken.

Hiervoor heb ik een enquête opgesteld met vragen over de media die studenten gebruiken, de interesses die ze hebben en voor welke doeleinden ze studentensites gebruiken.

Hierbij wil ik je vragen of je de enquête zou willen invullen.
Het invullen van de enquête duurt ongeveer 8 minuten. Door mee te doen en je emailadres achter te laten maak je kans op 1 van de 2 boekenbonnen van 10,-.

Alvast bedankt !

Ferdinand

ferdinandschilder@gmail.com

Okee, ingevuld :lol:

Inderdaad uitermate geschikt voor SOG die enquete :)

Gedaan. Succes!

Me too, dus stuur die bon maar op :!:

gedaan:) nu wil ik idd wel die bon hebben:p

ik heb 'm ook voor je ingevuld Ferdinand

Ik ook.

TuttieRuthie

zelfs ik!

Ik heb een programmatje gemaakt die hem automatisch 40 x heeft ingevuld, is handig voor jou, en ik heb meer kans op zo'n bon! graag gedaan

Gedaan, zo gepiept. Maar is GSVnet ook een 'studentensite' ?

Zoals hierboven vermeldt heb je de enquete helaas voor niks gemaakt, hoop dat het snel weer gepiept is.

GSVnet is geen studentensite, want ze bieden geen studentspecifieke informatie aan. Eigenlijk is de site vooral intern gericht met info voor potentiële leden.

kost dat wachten echt maar 8 minuten?? wacht al veels te lang...

Ik heb em volgens mij eerder gedaan; dus neem ik aan dat het bewaard is?

Dat kun je vast zien, dus misschien is 't handig om dat ff te bevestigen als die database weer 'up' is.

Goed de website is van vrijdagmorgen 0:00 tot vrijdagmorgen 12:00 offline geweest, heb je het daarvoor of daarna ingevuld dan blijven de resultaten gewoon staan.

De volgende personen hebben het al ingevuld:
mithrandil
allert
Maurijn
Carloz
sabine
Biezema
Gerda
marritah
Robben
Rule-off
Ruth
skaafje
Stieneke
Gerard
rjc
Auke
corienP

Allemaal bedankt!

Wil verder iedereen oproepen het in te vullen, zou mij iig helpen
ferdinand
(weet wel dat het niet de gewoonte is om je bericht te onderschrijven)

edit: heb de emailadressen even weggehaald, omdat dit volgens mij extern staat

Nu ook ingevuld..

Ik ook!

ik ook, 2x al volgens mij...

Volgens mij heb ik dit vorig jaar ook al gedaan. Kan dat?

Hey, heb m ook ingevuld. Succes dr mee!

Pieternel schreef: Volgens mij heb ik dit vorig jaar ook al gedaan. Kan dat?

Niet helemaal, ik heb inderdaad toen ook meegedaan met een onderzoek van hetzelfde bedrijf (Studentenplein.nl), maar door alle meeafstudeerders was het van zo'n bedroevend niveau qua vragen dat ik het niet kon gebruiken voor mijn scriptie helaas.