haaa het was gezellig! En ja, Margreet stampt zonet mn kamer binnen, om te gaan studeren (?zegt ze), maar goed ik ben dus nu wakker...wat niet zo hoort te zijn! Margreet zegt: hoe kon ik ook weten dat jij weer eens om half acht aan komt zwalken..Ja raar meisje die margreet.
Oke, maar dus genoten van deze yooo-matties-brozzzerhood-party! spac en sooscie bedankt! Gerben heb je nog lang zand staan vegen?

het spijt me wel hoor chris, maar ik zie dat je nu, nadat je me allerlei gekke soosverhalen hebt verteld, al weer vredig ligt te slapen op mooie muziekklanken (natalie merchant). En tja, ik heb sinds gisterav internet op mn kamer, dus ik kon me niet inhouden..;)Maar goed, ik ga maar eens verantwoord studeren, terwijl alle soosgangers aan het bijkomen zijn van het feestje!

Dolle boel gisteren. Spac en Sooscie, bedankt.

Toffe foto's!

YOOOO BROTTHA!!!!!!!!! one, k ben weer blank. mm.
Ik vond het tof mensen. Sooscie, Spac, dj's bedankt. Ik heb me nog nooit zo'n prettige neger gevoeld.

(alles ging er trouwens verbazingwekkend makkelijk weer af)

Köt joh, mooi feest ja! Spac bedankt!

(Nu weet ik ook dat het geen pretje is om neger te zijn. Wat een opmerkingen je niet naar je hoofd krijgt als je over de Grote Markt fietst zeg...)

Leukleuk zeg, zo'n Afrika feestje.
Spac en sooscie bedankt he!

Spac en sooscie bedankt he, was een top niggahfeesje

Tof feesje ja!! :D Bedankt he!
alleen krijg ik dat blauwe spul niet meer van mn tong af

Leuk feestje! neger-coctailshakers bedankt hoor, ze waren allemaal prima te drinken! mijn tong is gelukkig niet meer zo blauw (Jessica jij zal wel kleurstof in je coctail gekregen hebben..)
En Breunis mn vinger bloedt nog steeds. morgen 3 uur fietsenhok! :twisted:
succes nog met de schoonmaak, een uur geleden was het er nog een dikke bende............

wat een toffe piano stond er trouwens in de voorzaal, is die nou van de olim senaat?

Animal schreef: Arme, arme sjaars die morgen de soos moeten schoonmaken ;)

Arme, arme sjaars?!?! Wat een onzin! Arme, arme Gerda en Eva! Ik voelde me net een bouwvakker toen ik met al die (zware) zakken met zand rond sjouwde. Als ik dit geweten had, had ik niet tegen Rik gezegd dat hij wel weer naar huis mocht en dat Gerda en ik het wel 'eventjes' opruimden...

Maaaaaar: Henri en Mark hebben helemaal veel voor jullie over, zij zijn gisteren van 9 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags bezig geweest met het regelen en ophangen van de versieringen! En dat in hun tentamentijd.

That's my niggah! Wat een vette paaaaaaarty ja. Vanmorgen om 8 uur met het zonnetje in mn gezicht naar huis gefietst. Helemaal gehad nu met de sooscie. Zand leuk, maar nee. k zie nu pas dat ik gister duidelijk niet met respect werd behandeld, bah! En toch, ondanks alles wil ik iedereen bedanken voor zoveel liefde en gezelligheid. Toedeloe.

Wauw het was het een super feestje! Mooi versierd! Spac en sooscie bedankt!

Jessica schreef: Tof feesje ja!! :D Bedankt he! alleen krijg ik dat blauwe spul niet meer van mn tong af

hij ook niet?

ha hij kreeg em niet eens blauw!
ik heb trouwens nog wel een bult op mn kop volgens mij zijn er gister ook nog dingen mis gegaan :?

veel te leuk, hebben er nog mensen ontbeten op soos?

nou ja, ben iig weer wakker

Jessica schreef: ha hij kreeg em niet eens blauw! ik heb trouwens nog wel een bult op mn kop volgens mij zijn er gister ook nog dingen mis gegaan :?

o o o hoor. We hebben een vergulden kater...

Kiffen schreef: o o o We hebben een kater...

Ik heb me prima vermaakt. Alleen een beetje rottig dat mijn huisgenoten bij thuiskomst om 07.00 uur mijn deurklink hadden ontvreemd. Vervolgens een half uur bezig geweest om in mijn kamer te geraken. Wanneer dan om 11.00 uur weer de wekker gaat, je een uur later vergadert en daarna ook een halve finale voor de klaverjascompetitie speelt heb je het wel weer even gehad. Tof feestje, leuke gesprekken in een mooie ambiance. SPAC en Sooscie bedankt hé :!: