Wie draait van 2 tot 4?

Das best een goed idee: een afrikaanse danswedstrijd.
Het idee is heel makkelijk: gooi je been in een gestrekte stand zo hoog mogelijk omhoog en klap in handen onder dat been. Dit afwisselend met je linker en rechter been op de maat van de muziek.
Hoe hoger je been, hoe beter.

en inderdaad, Ellen kan dat heel goed!

TanjaNee schreef: gooi je been in een gestrekte stand zo hoog mogelijk omhoog en klap in handen onder dat been. Dit afwisselend met je linker en rechter been op de maat van de muziek. Hoe hoger je been, hoe beter.

Hm. Dat wordt een wat onzedelijke aangelegenheid, met al die grasrokjes...

Koos L schreef: Wie draait van 2 tot 4?

ik volgens mij...
beetje a lá Nacht van de TT style, ik wil die tap niet dicht hebben, gewoon doorschenken...

Ah nee... Ik heb de afgelopen week al iets teveel met jou achter de tap gestaan 8)

Animal schreef:
TanjaNee schreef: gooi je been in een gestrekte stand zo hoog mogelijk omhoog en klap in handen onder dat been. Dit afwisselend met je linker en rechter been op de maat van de muziek. Hoe hoger je been, hoe beter.

Hm. Dat wordt een wat onzedelijke aangelegenheid, met al die grasrokjes...

Ook dat is de GSV.
En ik zit ongelooflijk in de rits. Wanneer moet ik draaien?

Grasrokjes met een rits, whoei!

Grasrokjes in de rits, whatever.

kunnen we dr niet een open soos van maken....super lachen

TanjaNee schreef: Das best een goed idee: een afrikaanse danswedstrijd. Het idee is heel makkelijk: gooi je been in een gestrekte stand zo hoog mogelijk omhoog en klap in handen onder dat been. Dit afwisselend met je linker en rechter been op de maat van de muziek. Hoe hoger je been, hoe beter. en inderdaad, Ellen kan dat heel goed!

Kan ze ook een beetje capoeira dansen? Dat is tof! Ziet er zo uit:

www.ru.nl/capoeira/ page.php?content=capoeira.html

beetje zo dus...

Waanzinnig. Dan krijgt het feestje als thema: Afrika, en hup: we gaan het over de Capoeira hebben... :ohhh:

misschien heb je gelijk. maar kom, geef toe, die vent op die eerste foto zou in afrika niet misstaan

Hee dat was in Eanske tijdens de Batavierenrace.

klopt

Koos L schreef: Waanzinnig. Dan krijgt het feestje als thema: Afrika, en hup: we gaan het over de Capoeira hebben... :ohhh:

Capoeira is van oorsprong een Afrikaanse ritmische dans waar muziek en zang een belangrijke rol in speelden. De Afrikaanse slaven die in de 17e eeuw door de Portugezen naar Brazilië werden gebracht, hebben toen de dans ontwikkeld tot de Braziliaanse vechtdans zoals we die nu kennen

ik wou net zeggen...capoeira is braziliaans!

vergeet je toch te zeggen dat t vroeger bij capoeira toch echt om t vechten ging >> de dans was slechts camouflage. slaven mochten geen vechtkunsten bedrijven.

maar ok, african party... ik hoorde iets over zand. spaccie kan dat kloppen?

Al is het niet helemaal in aansluiting op he Afrika thema van hedenavond, feit is dat VGSE - Bewaar het Pand! speciaal voor u met ingang van deze week Grolsch Blond in haar assortiment heeft, heerlijk vanaf de tap!

Het genot van een blond biertje voor slechts € 1,-!

Misschien dat dit er iets meer bij aansluit...