xenophon

Wannneer: 9 december 20:00
Voor Wie: Dispuutlozen
Waar: Huize Jeruzalem (parel 122)
Wat: M (1931, zwart-wit, regiseur: Fritz Lang, genre: thriller)

Het is een American Party dus neem versnaperingen mee. Heb je zin in een klassieker kom langs!

(zie voor meer informatie www.imdb.com)

Dirk & Gerard 8)

gaan alle dispuutslozen sneaken of voetbal kijken?
In het kader van je algemene cq intellectuele ontwikkeling is dit een heel goed alternatief :D

Mensen, Mensen jullie hebben wel wat gemist hoor!!

Maar goed hierbij alvast een voorlopig programma voor de komende avonden:

Modern Times (1936)
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)

Great Dictator, The (1940)
Frankenstein (1931)

Shichinin no samurai (1954)

Casablanca (1942)

Citizen Kane (1941)

Maltese Falcon, The (1941)

North by Northwest (1959) of
Psycho (1960)

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)

Zoals u ziet een rijkgevuld programma met grootse titels! Meer informatie volgt nog

Vooral die film met samoerai is vast erg tof. Kunnen jullie dat schaduwdispuut niet op woensdag doen?

We (i.e. Gerard en ik) zaten er wel over te denken om we een Hitchcock zouden kijken op donderdag op soos (voordat soos begint)

Dit moet alleen natuurlijk wel technisch mogelijk zijn natuurlijk...(heeft iemand toevallig de beamer van de aldi gekocht?)

Hoe kom je aan al die films?

Pieternel schreef: Hoe kom je aan al die films?

Als Xenophon daarop ingaat, overtreedt hij de regels van het forum omtrent illegaliteit, vermoed ik.

Luuk schreef: Vooral die film met samoerai is vast erg tof. Kunnen jullie dat schaduwdispuut niet op woensdag doen?

Kill Bill?

De films worden in principe gewoon gehuurd bij een betere videotheek... in dit geval dus Rush en Integra. Razend legaal dus.

Kiffen, van welk jaar is Kill Bill?
en van welk jaar is Shichinin no samurai?
exact.
:roll:

Komende distpuutsavond wordt de grootse klassieker
Citizen Kane
vertoond.
Quod Vide vergadert te Huize Jeruzalem.
Alle dispuutslozen welkom.
Film start 20.00.
Entree 50 uirocent (ter bestrijding van de kosten van het o.a. huren van de film).

Citizen Kane is een duffe film. :zzz3:
Maar dat even terzijde.

Jean schreef: Citizen Kane is een duffe film. :zzz3:
  1. Jij vindt Citizen Kane een duffe film.:wink:

  2. 46319 stemmers op IMDB.com zijn het met een gemiddelde waardering van 8.7 (uit 10) niet met je eens. Citizen Kane staat op de elfde plek in de top 250 beste films aller tijden in de lijst van IMDB.com. Voor een film uit 1941 niet slecht dacht ik zo

ergo: zien die film!

  1. Klopt
  2. Al die stemmers vinden het een goeie film.

Ergo: zien die film, en zelf bepalen of je hem goed vindt.
Ik vind hem in ieder geval niet bijzonder interessant.

Zo goed? :wink:

perfect

Als je definitie van duf is: geen special effects en weinig actie, dan klopt het wel dat dit een redelijke duffe film is. Als je kijkt naar de visiualisatie, de montage, de combinatie nieuwsfilm/reportage/film dan is het zeker geen duffe film!! (Maar dit even terzijde)

Hear yea Hear yea!!

Ben jij geintereseerd (en dat ben je!), wil je komen (en dat wil je!) meld dat dan even bij mij of Dirk, via mail, telefoon of in person. Alvast bedankt en tot dinsdag!

aegron schreef: Hear yea Hear yea!! Ben jij geintereseerd (en dat ben je!), wil je komen (en dat wil je!) meld dat dan even bij mij of Dirk, via mail, telefoon of in person. Alvast bedankt en tot dinsdag!

het kan natuurlijk ook via dit topic :)

lieve leden van de webcie. Aangezien ook oud-leden van harte welkom zijn op het tofste schaduwdispuut van de GSV, zou ik u willen vragen of dit topic misschien extern gemaakt kan worden?

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik vind het prrrima!

Ik begrijp dat we Metropolis gaan kijken? (Heb ik op CD)

Kennen jullie 2001 A Space Odyssey ook? Die is ook tof (voor de liefhebber dan)

of Rear Window of The African Queen of Fantasia :D of ...

In principe is de lijst films die we gaan kijknen al bekend, zie een eerdere post in dit topic.

vanavond

L1Rn4urAyA7aTEe

Huize Jeruzalem, bedankt hè!

Wanneer is de volgende keer?