Feike

Aan de vooravond van de verkiezing kunt u met am. Nap en elkaar in debat over alle aspecten van strategisch of principieel stemmen.

Wij zien u graag op 16 november rond 20:00

De OV-Cie

Fantastisch! Hier zeg ik met plezier een training voor af, deze spreker is geweldig. Hulde voor de OV-cie!

Dit is hij: http://www.rug.nl/Rechten/informatieVoo ... n/mno/NapM
Dit ook, in een interview over Boerma: http://knapzak.filternet.nl/interviews/nap.html

Zeer tof! Ik ben erbij.

Goed geregeld! Staat genoteerd.

Ik zal er ook zeker bij zijn!

Dat wordt wel een week van de lezingen;)

he feike jonge, als jij nou s op tijd bij de gsv was gekomen, had je nog met die spreker op bijbelkring gezeten..

Koning Drietand

krijg je er ook stickers voor?

Lijkt me een zeer interessant onderwerp.
Mijn mening zal alleen niet zo'n grote verassing zijn.

W schreef: he feike jonge, als jij nou s op tijd bij de gsv was gekomen, had je nog met die spreker op bijbelkring gezeten..

Zoals jij en ik. Goede spreker!

Koos L schreef: Fantastisch! Hier zeg ik met plezier een training voor af, deze spreker is geweldig.

Hij is niet voor niets ooit nog eens noviet van het jaar geworden...
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Hmm... Eens kijken of ik het overleg van 20.00 uur kan afraffelen. Ben wel benieuwd.

Of afzeggen ;)

alpha afraffelen is dus weer niet verantwoord.. veel plezier iig!

Ik blijf er zin in houden, twijfel zelf nog behoorlijk wat ik ga stemmen.

mensenvriend

Hoe lang zou het debat duren? 'k wil er wel graag heen, maar kan er pas om half tien zijn...

Om 22.00uur begint de soosavond het is niet de bedoeling dat het heel veel langer dan dat gaat duren.

Ik heb Nap ooit horen speechen over een zak met grote frieten. Hij kan dat heel goed. Maar het wordt wel preken voor eigen parochie als je de poll ziet. Kan hij niet beter bij Cleopatra zijn verhaal doen?

Mentko Nap zal vooral een inleiding geven. Daarin zal hij wat vertellen over strategisch stemmen en over christelijke politiek. Vervolgens gaan we in debat en daar doet hij vooral aan mee. We gaan dus met zn allen in debat, niet met hem.

Tot soos, 20:00 koffie!

En daarbij is het ook niet de bedoeling dat het die avond draait om de partijprogramma's of om de redenen die er zijn om op de CU te stemmen.

OV-cie, dank voor sms!