aah ik vind het wel kut hoor dat het net op dezelfde dag valt! wel jammer! dat van dat ontbijt is misschien nog wel een leuk idee.... of kan de soos niet gewoon om 9 uur beginnen? tot 11 uur wil ik er best bij zijn.

Ole Einar Bjorndalen

Begint om 22.00uur.. vorige keer zat t al vol met potentials rond die tijd en geen GSV'ers(logisch) dus alleen maar goed als je vroeg komt!

en je mag maar tot 23u in de tuin zitten. met dit weer is het dus wel relaxed om nog een uurtje in de tuin te zitten.

precies! dus lekker met zn allen genieten van het mooie weer in de tuin en daarna een swingfeestje. Gewoon allemaal op tijd komen dus, ook omdat er vaak al een aantal V6'ers zijn die op tijd weer terug moeten omdat ze een trein/bus willen halen. Het zou dan jammer zijn als ze bijna geen GSV'ers hebben gezien/gesproken

Ole Einar Bjorndalen schreef: Begint om 22.00uur.. vorige keer zat t al vol met potentials rond die tijd en geen GSV'ers(logisch) dus alleen maar goed als je vroeg komt!

enig idee hoeveel potentials er ongeveer komen?

overigens de vorige open soos was echt heel goed...ben benieuwd of dit net zo'n goede soos wordt...

roelofgunnink

100-200 heb ik ergens in de wandelgangen gehoord

Keulen ligt vlakbij ter apel, even over de grens. Ik als ras-groninger kan het weten. Dus daar hoef je je bed niet eerder voor uit. Gewoon op tijd op soos komen, zeker omdat het al vroeg druk wordt met niet-GSV'ers.

roelofgunnink schreef: 100-200 heb ik ergens in de wandelgangen gehoord

bevonden deze wandelgangen in het NSG pand?

Ole Einar Bjorndalen

Goed zo Reinier!
Maar even het volgende:
Is het mogelijk dat 5 potentials mochten ze rond een uurtje of 3/4 willen pitten, achterop bij GSV'ers naar Vinkhuizen worden gebracht??
Zeer urgente vraag!

Ole Einar Bjorndalen schreef: Goed zo Reinier! Maar even het volgende: Is het mogelijk dat 5 potentials mochten ze rond een uurtje of 3/4 willen pitten, achterop bij GSV'ers naar Vinkhuizen worden gebracht?? Zeer urgente vraag!

Natuurlijk is dat mogelijk. Er kunnen op soos nog wel liften worden geregeld. Hierbij stel ik mijn fiets (voorlopig) alvast ter beschikking.

- Martine H -

Ja dat komt vast wel goed.
Ik ben dr om 22u, net als nog heel veel anderen :D!

zorgt de prescie ook voor fakkels in de tuin? gezellig, dan kom ik zeker om 22u ;)

Koning Drietand

Voor de mensen die altijd benieuwd waren hoe het jongste broertje van Bas, Fre en Al er uit zag/ziet is er vanavond de gelegenheid om Lo te ontmoeten. Nog een extra reden om op tijd te komen, want dan is hij nog goed aanspreekbaar.

IEDEREEN KOMEN>>MENSEN WAT HEB IK ER ZIN IN

Ik ben er ook lekker vroeg! En inderdaad: iedereen vroeg komen. Het is echt een blamage als er meer Potentials als GSV'ers op soos zijn (zoals de vorige keer).

ik ben er ook vroeg bij, anders is iedereen al vergeven

Allemaal vroeg komen inderdaad, heel gezellig in de achtertuin!

Ole Einar Bjorndalen

Als men het voor elkaar krijgt dat potentials lid willen worden, zo snel mogelijk een aanmeldformulier in laten vullen, er zullen op soos een aantal aanwezig zijn..:)

Hapkars schreef: ik ben er ook vroeg bij, anders is iedereen al vergeven

Ik dacht dat PaCo daarvoor was..

Komaan mensen, alweer meer potentials dan GSV'ers, kom maar door...