roelofgunnink

Volgende week donderdag is het alweer zover.
Na het overweldigende succes van de open soos van 26 februari is er donderdag 16 april weer een open soos!

Ole Einar Bjorndalen

Gave activiteit zeg!
Iedereen komen en zoveel mogelijk potentials meenemen!!:D

Haha, het intellectuele karakter van de gsv past inderdaad niet bij een open soos. Brrrr. Dan beter vervangen door feesten, wat natuurlijk niet echt onder het sociale hokje kan vallen. Je kunt elkaar toch niet verstaan tijdens het dansen.
Verder briljante poster, erg mooi gedaan met die grafische foto's.

Mooie poster inderdaad, puik werk.

Ik ken wel iemand die er de vorige keer was en weer heen wil. deze keer moeten we hem langer binnenhouden :P

Goed bezig Prescie, ik heb wel weer zin in een open soosje!

vette flyer prescie!

Volgens mij is het mogelijk dat V6'ers vrij kunnen krijgen op vrijdagochtend als ze naar dit feestje gaan. Tenminste, dat is mij 2 jaar geleden wel gelukt op de Guido. Als je zeurt bij de decaan dat het om 'oriëntatie op het studentenleven' gaat dan kun je daarvoor vrij krijgen.

Meer potentials tot 7u op soos!

Mooie poster. Tof dat regio 1 gepresenteerd wordt als een soort boegbeeld van het sociale aspect van de GSV. :wink:

UndahCovah schreef: Volgens mij is het mogelijk dat V6'ers vrij kunnen krijgen op vrijdagochtend als ze naar dit feestje gaan. Tenminste, dat is mij 2 jaar geleden wel gelukt op de Guido. Als je zeurt bij de decaan dat het om 'oriëntatie op het studentenleven' gaat dan kun je daarvoor vrij krijgen. Meer potentials tot 7u op soos!

Die schatjes hebben toetsweek :wink:

Klopt, sprak vanavond al wat mensen. Moeten we nog even over in conclaaf...

Verschil met vorige open soos is dat we nu vooral op Greijdanus willen inzetten. Die hebben deze week toetsweek en zijn volgende week dus prima in staat om Groningen te bezoeken...

Mooie poster, maar is toch gewoon dezelfde als die van vorige open soos? :wink: Verder vet goed bezig PRescie! Nadat ik hoorde dat de vorige open soos erg geslaagd was laat ik het niet gebeuren dat ik em weer mis.

Ik durfde het niet te zeggen, want ik wist het niet meer helemaal zeker. Maar ik vroeg me ook al af waarom die poster voor de tweede keer opgehemeld werd :D Verder ben ik er natuurlijk bij.

Hallo, dr is gewoon wel even een datum veranderd hoor.
Daarnaast kan ik melden dat Gomarus maar tot woensdag toetsweek heeft en dus op donderdagavond los kan...

Arnold schreef: Haha, het intellectuele karakter van de gsv past inderdaad niet bij een open soos. Brrrr. Dan beter vervangen door feesten, wat natuurlijk niet echt onder het sociale hokje kan vallen. Je kunt elkaar toch niet verstaan tijdens het dansen. Verder briljante poster, erg mooi gedaan met die grafische foto's.

Dat intellectuele voor ze komt volgend jaar wel...

Ole Einar Bjorndalen

Webcie bedankt voor sticky!

Yes mensen,

We mogen weer. Wat? Laten zien dat we een fantastische vereniging zijn. Dus khent u, khen jij nog leuke vrindjes of vriendinnegies, spoor die dan aan om aanstaande donderdag naar onze soos te gaan.

Vergeet ook uzelf niet.

Misschien kom ik toch maar niet ivm het liften de volgende dag... Zorgen jullie dan ff dat er rond ontbijttijd nog wat te doen is? Is natuurlijk supermooi om met de hele liftploeg (30 man) te komen ontbijten met de potentials.

Dus SPAC en PRescie, ga maar es met elkaar om de tafel zitten...

Ik was vorig jaar ook bij de open soos terwijl het liftweekend was, en toen was het echt heel erg rustig in verhouding tot de open soos van februari, dus kom lekker langs, moe word je toch wel...

Swingfeest is geregeld, komaan. De liftende mensen gaan toch later weg. 12 uur in Köln zijn is ook niet leuk... Kortom, neem die potentials mee, pak die soos en haak aan bij de laatste lifters, liften is toch niet leuk.

Theo durft niet te liften. Onze grote praatjesmaker is bang voor ongemakkelijke gesprekken in de auto.