he koos en anderen
ik heb de bundel ook gezien en.... ze hebben een andere voorkant ontworpen, veel leuker en daarstaat die vent niet zo prominent op.
dus weer een extra reden om zon ding te bestellen.

Zolang Horsman niet op de voorkant staat vind ik het een gedenkbundel van lik-m'n-vestje...

En Robbert, jij nog nooit interamicale banden aangehaald? Haha, dat je zoiets vergeet vent... 8) Jammer dat dat boekje al af is.

Doe me dan toch ook maar zoon apparaat. Lijkt me toch wel leuk. En ik ben wel geinteresseerd in de verhalen van E.Regterschot.

Joachim Sickbock

ik wil ook wel een

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik kreeg van het MAL-fonds een mail dat je bij de Senaat zo'n ding kon bestellen... Dus bij deze...

Als ik nog niet ingetekend had, dan bij deze. Er staan wel aardige stukken in over de geschiedenissen van de verenigingen en ik geloof dat ze de openstelling van de GSV er nog op de valreep in verwerkt hebben.

Ook ik wil er graag een.

He webcie, bedankt voor het sticky maken. Heeft erg geholpen! Maar nu mag het topic wel weer ontstickt worden.

Okay!

Graag gedaaan hoor 8).

Kan ik mijn almanak ook krijgen?

ik ook? wie heeft ze?

En ik ook!
Als Stieneke ze heeft, kunnen ze dan vanavond mee naar de bk?

ama. van de kamp heeft de bundels. van haar zult u meer horen. mochten er hier bundels in huis liggen, dan neem ik ze vanavond mee.