Ik heb er zelfs twee gehad, robbert en wim dus ook! Thera en Annemarie.

henri vd vegte toprabbi

Hadewig schreef:
Ursa_Maior schreef: Hee Koos, hoe zit dat nou met onze Ware Rabbi-activiteit? Oftewel: wat, hoe, waar, waarmee, waarom?!

Er komt echt een picknick, maar picknicken is alleen leuk als de zon schijnt, dus nog eeeeeeeeeeven geduld.... :lol:

Is er ooit een rabbigroep geweest die het idee heeft gehad om te gaan picknicken? Rabbigroep van Koos de tofste! Goed bezig trouwens, rabbi's (20 april)!

loesje schreef: Ik heb er zelfs twee gehad, robbert en wim dus ook! Thera en Annemarie.
Klopt, toen ik de eerste keer postte twijfelde ik ook even. Ik heb namelijk ook veel geleerd van Geraldine Zielemam
keet schreef:
Hadewig schreef:
Ursa_Maior schreef: Hee Koos, hoe zit dat nou met onze Ware Rabbi-activiteit? Oftewel: wat, hoe, waar, waarmee, waarom?!

Er komt echt een picknick, maar picknicken is alleen leuk als de zon schijnt, dus nog eeeeeeeeeeven geduld.... :lol:

Is er ooit een rabbigroep geweest die het idee heeft gehad om te gaan picknicken? Rabbigroep van Koos de tofste! Goed bezig trouwens, rabbi's (20 april)!

Ja lieve rabbigroep, check die mail... 20 april organiseert Novcie CRU een top-avond voor Unestra! (Meer info bij je eigen rabbi.) Uniek in de GSV-historie...

Robbert schreef:
loesje schreef: Ik heb er zelfs twee gehad, robbert en wim dus ook! Thera en Annemarie.
Klopt, toen ik de eerste keer postte twijfelde ik ook even. Ik heb namelijk ook veel geleerd van Geraldine Zielemam

Mijn avonturen begonnen met Mentko. Maar kunnen jullie je ook die ene rabbimaaltijd herinneren?

Ik heb er maar eentje gehad volgens mij, en die was niet heel bijzonder...

Lieve Pieternel,

in mijn functie als assessor secundus van het jaarverbandsbestuur, en namens dat bestuur, ja ik meen dat ik wel namens heel UnestrA mag spreken:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

PS. Picknickcie!

En Harm, Catharina en Hadewig zijn verantwoordelijk voor de activiteiten.[/quote]

Je hebt wel veel over voor je rabbi-kindjes koosje. Nog geen een keer zelf gekookt voor je kinderen en nu je WARE-rabbi-actviteit laten regelen door je kindjes. Hoezo een ware rabbi?
Ik daarin tegen.....
:D

mallechien schreef:
de beste rabbi schreef: En Harm, Catharina en Hadewig zijn verantwoordelijk voor de activiteiten.

Je hebt wel veel over voor je rabbi-kindjes koosje. Nog geen een keer zelf gekookt voor je kinderen en nu je WARE-rabbi-actviteit laten regelen door je kindjes. Hoezo een ware rabbi?
Ik daarin tegen.....
:D

Altijd even je bronnen dubbelchecken... Ik heb namelijk al wel een keer voor m'n kids gekookt hoor! Alleen was het niet bij me thuis, maar dat maakt het koken niet minder koken. En die andere keer had ik een gipsen poot... Verder willen ze zelf graag extra activiteiten en heb ik uit alle vrijwilligers een paar gekozen om in de picknickcie plaats te nemen.

(En het is daarentegen. 8) )

dank je voor de uitleg en de verbetering ( ik wist niet precies hoe ik het moest schrijven) Maar toch vind ik dat je wat meer voor je kindjes moet doen, een goed gesprek alleen al doet wonderen. Neem dat nou maar eens van mij aan! ;-)

ohhhhhh sorry voor het onderschrift. Ik ben een beetje blond vandaag denk ik

Toch fijn dat je die fantastische datum weer even voorbij laat komen!

mallechien schreef: ohhhhhh sorry voor het onderschrift. Ik ben een beetje blond vandaag denk ik

En nu lijkt het helemaal raar want mn onderschrift is weer veranderd. Maar ik vind het ook een fijne datum.
Verder heb ik hier niks te melden.