Ursa

Hee Koos, hoe zit dat nou met onze Ware Rabbi-activiteit? Oftewel: wat, hoe, waar, waarmee, waarom?!

Tegelijk hoop ik hierdoor een platform te creeren voor zoekgeraakte Gemeenteleden, mededelingen van de partijtop en een plaats waar andere laffe rabbi's en hun achterban hun ei kwijt kunnen.

ursa major schreef: Tegelijk hoop ik hierdoor een platform te creeren voor zoekgeraakte Gemeenteleden, mededelingen van de partijtop en een plaats waar andere laffe rabbi's en hun achterban hun ei kwijt kunnen.

Nou dan zal ik maar even een oproep doen... wie hadden in 2001, net als ik, ook de enige ware Rabbi (ze had ons immers tenminste niet ontgroend...); Annemarie Muskee?? Ik ben mijn rabbi-groepje helemaal uit het oog verloren...

Hee, Robbert, Annemarie was ook mijn Rabbi!

ik was je helemaal uit het oog verloren, het spijt me enorm... ik bben blij dat ik je weer terug heb. Kunnen we niet bij Bert van Leeuwen een diner voor de Rabbigroep aanvragen??

Ja, Robbert, het spijt mij ook enorm. Zo'n diner lijkt me erg gezellig, maar misschien komen hier eerst nog wel meer verlorenen terecht. Ik bedoel, het is wel met Bert van Leeuwen...

Ik hoor bij de tofste rabbigroep, met amice Nap aan het roer!
Maar ik heb wel een suggestie voor die slechte rabbigroep van Muskee: vraag of die Van Leeuwen Bert's Yellow Cab meeneemt...

En Harm, Catharina en Hadewig zijn verantwoordelijk voor de activiteiten.

Ik krijg slechte voorgevoelens.

Robbert schreef: [..] Nou dan zal ik maar even een oproep doen... wie hadden in 2001, net als ik, ook de enige ware Rabbi (ze had ons immers tenminste niet ontgroend...); Annemarie Muskee?? Ik ben mijn rabbi-groepje helemaal uit het oog verloren...

Jaaaaaaaaa! Ik ook.

Fred Molenhuis! De enige ware Rabbi!

Ursa_Maior schreef: Ik krijg slechte voorgevoelens.

ik ook :oops:

Annemarie is ook mijn rabbi. Ik heb bijna 4 jaar het genoegen gehad om buurjongen van haar te zijn. (btw ze is afgelopen dinsdag net verhuisd)

Hugo van der Veen, the man (als ik mij niet vergis...) :)

Yesssss Remco van der Molen!

Thera Koops!

Wie heeft mijn ziel btw? Ik heb hem sinds het novitiaat nooit weer gezien... :cry:

Bakkie Krasse
Animal schreef: Thera Koops! Wie heeft mijn ziel btw? Ik heb hem sinds het novitiaat nooit weer gezien... :cry:

he dat klopt ook allemaal voor mij!

en wat mijn lieve rabbikindjes betreft: er komt een activiteit aan. (en niet dankzij dit topic)

noozjit! egwaar? geloof dr niks van

Het is nu 5 uur des middags geweest en ik heb iig nog niet gepicknickt. Dat wijst er op dat dit topic nog wel even blijft bestaan...

Ursa_Maior schreef: Hee Koos, hoe zit dat nou met onze Ware Rabbi-activiteit? Oftewel: wat, hoe, waar, waarmee, waarom?!

we hadden vanochtend toch een picknick int noorderplantsoen?
ik zo vroeg mogelijk met de trein uit utrecht om dat feest nog mee te maken..picknickmandje vol lekkers..

ik zie dat harm al weer heeft gepost..
ik heb wel een id.. 19 uur herkansing bij gomarus?

Ursa_Maior schreef: Hee Koos, hoe zit dat nou met onze Ware Rabbi-activiteit? Oftewel: wat, hoe, waar, waarmee, waarom?!

Er komt echt een picknick, maar picknicken is alleen leuk als de zon schijnt, dus nog eeeeeeeeeeven geduld.... :lol:

Mijn enige ware rabbi is ama. Zieleman!!

Nooit een rabbi gehad. Volgens mij heette het bij ons een mentor en had ik Eelke Alkema.

Nog iemand :D?