Wat een tof soosje zeg. Als die lui nou geen lid worden dan eet ik mijn hoed op.
Prescie Spac Sooscie en Brouwer bedankt!

retetof. sooscie bedankt!

huh, was er soos gister? heb ik weer gemist... toch bedankt

Dat was een mooie soos inderdaad. Sooscie, bedankt he!

Ik vond het leuk, vooral het badmintonnen en de confettie die uit het bakje van de kroonluchter in de achterzaal kwam dwarrelen na een goed gerichte schop tegen de softbal. Oh, en de amarathdozen natuurlijk!

Ik heb me goed vermaakt moet ik zeggen.
Ff een vraagje namens onze goede vriend Brouwer: Heeft er iemand een slot gevonden? Zo ja dan is hij waarschijnlijk van Rutger.

En dan heb ik een vraagje namens onze quizmaster:
Welke hangjongere die het afgelopen jaar op onze knaken heeft gepast imiteert hier een kruising tussen Gijs Gordeau en een neger?

het is...het is.....

oioioi, wat een topsport zo'n soosje. Die vent met dat pas geknipte V4 hoofje en dat pauperige trainingspak, volgens mij een broertje van Thijs Molema, die gaat zeker lid worden.

Sinds wanneer heeft Lukkien zo'n hoog knuffelgehalte?

Sooscie, Spac en de rest bedankt hè!

Haha, Wim Gordeau, geniaal. Elke dag weer de zonneschermen naar beneden laten gaan...
Het was een mooi feestje trouwens.

Sooscie, spac en prescie bedankt! was weer gezellig. trouwens die Brouwer/Rutger was goed bezig, na 5en nog diepgaande gesprekken uitlokken. nouja diepgaand.. :lol:

Wauw, bedankt spac en sooscie! Wordt er na vannacht ook wat gedaan aan de geváárlijke dansvloer? :D
Arend en Rolf, bedankt voor de geheel nieuwe vliegervaring!

So, toffe soos! Helaas wou mijn hoofd niet meewerken om mn reputatie op opensozen hoog te houden. Maar goed, het was zeker goed! Spac Sooscie en zeker de mensen van de KleinKunstShow bedankt hè! Ook alle mensen die hebben gezongen/gespeeld/gedaan.

Haha, zo lang als vorig jaar heb ik het ook niet vol gehouden, maar het was zeer zeker een geslaagd feestje!

Sooscie, Spac en DJ's bedankt!

Marita schreef: Wauw, bedankt spac en sooscie! Wordt er na vannacht ook wat gedaan aan de geváárlijke dansvloer? :D Arend en Rolf, bedankt voor de geheel nieuwe vliegervaring!

Graag gedaan, volgende week nog een keer?! Doe het graag hoor!

Iedereen bedankt hè! twas weer een mooi swingfeestje!! Leuk zoveel mensen :)

ayayaay zeg die vierde shift valt me toch wel zwaar zeg.. after a hard days work en dan dit. maar toch het feestje mocht er wezen!

trouwens, welk suf bestuur heeft nou weer deze voorraadmanager ingesteld? halve avond geen martini..

W schreef: trouwens, welk suf bestuur heeft nou weer deze voorraadmanager ingesteld? halve avond geen martini..

maar hee, bekijk het eens van de andere kant, wel 100 flessen cola!

oioioi, wat een topsport zo'n soosje.

Wel als je los gaat op een manier waar Postma nog van achterover klapt meijert.
wat zeg je meijer, 2keer sukkel :) oioioi wat een open deuren trapt die vent in.

Maar als er geen mensen lid gaan worden snap ik het ook niet meer, misschien moet er een limiet komen anders heb je er voor je het weet teveel.
Is maar goed dat de prescie het zo laat promoot anders was het veels te druk geworden.

Vaak toffe sociëteitsfeestjes meegemaakt, maar deze was toch wel erg goed hoor. Iedereen die heeft geholpen om mijn avond/nacht goed te maken, bedankt.