Robbert

Kleinkunstshow donderdag 9 maart
Aankomende donderdag organiseert de Kleinkunstcommissie een spetterende Kleinkunstshow in de Puddingfabriek. Nog dichter bij soos dan Happietaria, en met behalve geluid- ook een lichtinstallatie! Er zijn een boel leuke artiesten, vraag maar es om je heen. Van cabaret tot pop tot klassiek. En we hebben heel veel gedaan om het geheel ook tot een echte show te maken, vooral in de presentatie... dus absoluut komen

Het begint om 20:00 uur! De puddingfabriek is tegenover soos; Viaductstraat 3a. Komt allen!

Dian, Annechien, Julian, Tessa en Aline.

Open SooS donderdag 9 maart
Na de Kleinkunstshow heeft de PRescie in samenwerking met de SPAC ook een open soos geregeld alwaar de potentials en andere aanverwanten kennis kunnen maken met de GSV en haar sociëteit.

Als thema voor het SPAC-Swingfeest is gekozen voor "(retro) sportkleding"

Dus trek uw oude of retro trainingspak aan of haal uw oude voetbalshirt uit de kast en kom op soos. We gaan een te gek feest maken.

Woeeh zin in!

Hoe retro zijn de oude grieken?

Margreet schreef: Woeeh zin in!

dat hoop ik ook. volgens mij moeten jij en ik als laatste sooscie draaien.

Klopt, ook al zijn het geen tijden, ik zal wel een bikkel zijn. Zullen we leuk matchen qua sportshit? ;) Ik heb nog wel wat liggen uit een grijs verledentje haha

Als jij naakt naar de open soos wil, Pytric, zal niemand je tegenhouden. Hooguit je eigen morele bezwaren...

je weet dat ik die niet heb....

Dan mag je die van mij wel lenen. Alles om te voorkomen dat jij naakt naar soos komt.

Heej het is oneerlijk om de dingen die je normaal ook doet op een open-soos dan weer niet te doen.

Margreet schreef: Klopt, ook al zijn het geen tijden, ik zal wel een bikkel zijn. Zullen we leuk matchen qua sportshit? ;) Ik heb nog wel wat liggen uit een grijs verledentje haha

volgens mij moeten we gewoon zo'n lelijke chrolsg-polo aan. maar toch. de trui die ik aantrek is donkerblauw met geel, heeft een capuchon en om een of andere reden staat er heel groot 'die for it' op. verder heb ik een lichtblauwe capoeira/trainingsbroek met twee verticale witte strepen en een witte pully van craft, blauwe of zwarte sokken, waarschijnlijk een witte boxer en blauw-met-grijze puma's of wondersloffen-van-sjakie-schoenen met oranje veters of aan. nou als je daar niet mee kan matchen..

succes ermee iig. :D

De kleinkunstshow kost één eurootje. Liefst gepast:)

(wannabe) artiesten uitgezonderd he? ;)
Wouter, het klinkt net als in 'Je herkent me aan de roos in m'n linkerzak', een capoeira broek nog wel, tof hoor. Mag ik hem aan?

haha...

ik ben erbij iig, en zal gepast geld meenemen :D

ja dat heb jij nog wel, nadat je gisteren al die eurootjes achterover hebt gedrukt :)

he spaccers, is er nog een groep die inkopen gaat doeb voor vanavond?

Is dit de commissiecommunicatie van de Spac?

nope de communicatie is verder verlopen via de mail, maar voor degenen die alleen mail óf gsvnet checken heb ik het bij beide gemeld/mailed

dus wees maar gerust :)

Margreet schreef: Wouter, het klinkt net als in 'Je herkent me aan de roos in m'n linkerzak', een capoeira broek nog wel, tof hoor. Mag ik hem aan?

jij die capoeirabroek aan? (voor zover t echt n capoeirabroek is trouwens) moet ik zelf n beetje in mn snikkel door de soos rennen zeker. lijkt me geen goed plan. misschien mag je n broek van pytric lenen, lees net dat ie al wel zoiets van plan is.

rolv schreef: he spaccers, is er nog een groep die inkopen gaat doeb voor vanavond?

Natuurlijk.... :wink:

Ik heb genoten!

Het was leuk. O.A. Rutger bedankt!