Twas SuperTOf gister! Maar kben er wel achter gekomen dat je crêpe-papier niet met water moet mengen.. :lol:

elsbezemer schreef: Twas SuperTOf gister!

en wat is er nou fijner dan dat je nog even 'goeienacht' wordt gebeld als je net in je bedje ligt he? :D

minkcie schreef: [..] en wat is er nou fijner dan dat je nog even 'goeienacht' wordt gebeld als je net in je bedje ligt he? :D

Dat maakte idd de avond compleet.. :o Thanx!

Renske B schreef: Hee mensen! Het was echies super! kVond et heel gezellig, en ik hoop dat ik jullie allemaal in augustus weer zie! (kweenie of ik dan wel zo blij ben, maarja...) Het ontbijt was ook erg goed! :lol: Kuzzie Renz

Heej Renz, heb je duh fotoz al gezien in de ???

Yowyow...

ckurs!! Echt leuke fotows!!! duimpje!
kuzzie Renz

Wicked party! Wel vervelend dat als je zolang op soos bent dat je de helft van de toffe dingen al weer bent vergeten...

Koos L schreef: Wicked party! Wel vervelend dat als je zolang op soos bent dat je de helft van de toffe dingen al weer bent vergeten...

de helft maar? dat valt dan reuze mee in jou toestand. maar wie heeft ooit bedacht dat ze dat klotepapier op moesten hangen? zelden zo'n groenblauwe broek gezien...krijgen we dat eruit?

supertof feestje! goed DJ- en sooscie- enz werk, dankjulliewel!

Geweldig genoten!

ik vond dit wel de mooiste outfit. van wie was die eigenlijk? 8)

minkcie schreef: ik vond dit wel de mooiste outfit. van wie was die eigenlijk? 8)

nu nog van wehkamp, wat een trage hazen zeg. vandaag besteld morgen in huis...mn reet!

aha..wat een geniaal feestje...ben weer nuchter...en aan het nagenieten..vet tof!..en bedankt voor de ontbijtservice natuurlijk nog he ontbijtservice!....2 x ontbijten op 1 dag...om 9 uur en om 5 uur 's middags over doen...Spac bedankt!..en toffe foto's!

beuzzie schreef: nu nog van wehkamp, wat een trage hazen zeg. vandaag besteld morgen in huis...mn reet!
Hahah!! :lol: Maarre, SPAC, Sooscie en alle andere aanwezigen: Bedankt!!! Heb in tijden niet zo'n mooi feestje gehad als donderdagavond/-nacht!! En Biezema natuurlijk ook bedankt! Zo hebben we als eerder-afgedropenen toch kunnen zien wat we allemaal wel niet gemist hebben... :wink: (Alhoewel, pannekoeken, spaghetti en bier als ontbijt... :shock: :ohhh:)

Goeiemorgen!! Dacht dat ik laat thuis was (om 5u), maar baal nu toch dat ik zo'n overheerlijk ontbijtje ben misgelopen...

Prescie, Drec, Spac, Sooscie en S-sidekick bedankt!!!

nieuwe foto's