vet! wordt ie aan huis bezorgd morgen?

minkcie schreef: vet! wordt ie aan huis bezorgd morgen?

nee, tis wel een slanke, maar dat zal niet zo'n probleem zijn :D ik hebt t trouwens nog steeds niet binnen en t is al 12.00 uur geweest :?

beuzzie schreef: ik heb trouwens toch die braziliaanse bikini besteld, was heel goedkoop

Je gaat dus zowieso al in bikini? ok laat die deal dan maar zitten :lol:

Mooi het wordt een groot

Met mooie muziek?

er zijn echt veelstetoffe smilies......

Jessica schreef: [..] Je gaat dus zowieso al in bikini? ok laat die deal dan maar zitten :lol:

hoezo, ik heb ook een ballenknijper en kokosnoten voor jou gekocht :D

Henri!! schreef: Mooi het wordt een groot Met mooie muziek? er zijn echt veelstetoffe smilies......

Goedzo en jij deed sooscie van 4 tot 8? Prima, fiets ik met jou terug.
Pff, m'n laatste soosavond in functie (volgende week PaCo) alweer...

beuzzie schreef: [..] hoezo, ik heb ook een ballenknijper en kokosnoten voor jou gekocht :D

waarvoor zijn die kokosnoten dan? :shock:

Vriend Niels

Is ook een optreden van dj JesChica?

Jessica schreef: [..] waarvoor zijn die kokosnoten dan? :shock:

ja, t hoeft niet hoor. t leek mij alleen zo, uhm, kaal, alleen in ballenknijper :lol:

ooow op die manier haha wat ben jIj creatief :D
nee maar is goed, heb je al een bikini kunnen regelen dan? anders heb ik nog wel een mooi badpak voor je :lol:

Nylez schreef: Is ook een optreden van dj JesChica?

Alleen als jij gaat paaldansen :biggrin:

Doe maar niet. Anders ga je weer op je snufferd.

[quote="ro"][..]

Goedzo en jij deed sooscie van 4 tot 8? Prima, fiets ik met jou terug.

Herstel. Ik ga met de bus. En dus ook met de bus terug. Tot vanavond allemaal.

tot vanavond!

Heey, zie ik net dat er een Swingfeest was... was het leuk...

Was er nou ook een DrEC-ontbijt om 8:10 uur?
Geniaal.

wel grappig kom je thuis, staat je huisgenoot net een lekker eitje voor je te bakken. bedankt Lennert.

heey toppers inclusief de mensen van V6, bedankt. En natuurlijk mag ik de SPAC en de SooScie niet vergeten.

Bedankt hè!

he robbert, jij ook bedankt jongen, dat je tot het eind ons in het soospand dulde. fijn dat we ook klaas-jan nnog een goede morgen konden wensen
spac; mooi feestje, veel volk veel plezier en mooie sfeer en versiering. zag er mooi uit

Hee mensen!

Het was echies super! kVond et heel gezellig, en ik hoop dat ik jullie allemaal in augustus weer zie! (kweenie of ik dan wel zo blij ben, maarja...)

Het ontbijt was ook erg goed! :lol:
Kuzzie Renz

Het komt er dus feitelijk op neer dat het feessie nog niet afgelopen was toen ik alweer aan het werk was... Shit zeg, wat is het leven oneerlijk verdeeld. Maar het was idd een puik feessie. In tijden niet zo vermaakt op soos. Iedereen bedankt.

Rossatron schreef: In tijden niet zo vermaakt op soos. Iedereen bedankt.

idd. volgende week weer??? Anders organiseren wij in de vakantie ook een keer zo'n feestje!!

The Master schreef: [..] idd. volgende week weer??? Anders organiseren wij in de vakantie ook een keer zo'n feestje!!

Dat eerste is niet zo'n goed idee, anders ruiken de klanten van de PB 's ochtends om negen uur de dranklucht nog. Dat tweede is btw bijzonder thof en moet zeker gebeuren.

spac, drec, PRESCIE, sooscie en macdobbelskie bedankt he!!