K%S aka Boter... 60B schreef: Zitten er überhaupt chicks op broederverenigingen?

Misschien dat am. Deen je daar het een en ander over kan vertellen... :)

Volgens mij heeft am. Klei ook zo zijn connecties in de visjesvijver...

zo zoek ik effe die topiv moet ik zelfs de zoekmachine eroploslaten om het weer te vinden.

maar gaat retetof worden en er zijn idd gsv djs dus wordt retetfo feest en vanf 10 mag je er zijn en kom ook een beetje op tijd want zal me niks verbazen als die vrouwen van ichtus denken dat het ook echt om 10 uur begint dus laat ze zien wat de gsv voor feestjes kan maken.

en als het goed is staat de poster in digitale vorm op alle sites.

en maak ook even mondelinge reclame wanr heb idee dat anders iedereen vergeet dat feest eraan zit te komen

ja inderdaad, ik heb al ichtus, nsg en csfr mensen ernaar gevraagd, maar geen van hun wist er wat van of had kon zich er hoogstens 'iets' van herinneren

ik heb krijg het id dat die mensen wat minder strak hun eigen website en agenda in de gaten houden en zo veel mogelijkheden tot plezier aan zich voorbij laten gaan; maarja tis natuurlijk niet moeilijk in te denken dat mensen minder actief zij dan gsv'ers

maar dat is natuurlijk ook nog maar afwachten ik verwacht natuurlijk een gezellig volle tent woensdag

dan praat je met de verkeerde mensen... t wordt harstikke druk en veel te tof :D

Komt er ook een band? (The Sparks ofzo?)

Webcie mail schreef: [verbeteringen toegepast door de WebCie, fouten voorbehouden aan uw ABC]

heeft Boerma die mail geschreven?

In ieder geval, lijkt me weer leuk... wordt inderdaad een algeheel integratieproject van alle christelijke studentenverenigingen in de stad. Met de happietaria derbij...

één groot feest.

ja maar..ja maar...ja maar, hoe moet dat nou? ik ben morgen jarig, dat is toch veel belangrijker?

hoef je in elk geval geen verjaardagsfeest te geven!!

De reclame op diverse sites van de verenigingen valt nog al tegen. Ik ben geen flyers o.i.d. tegen gekomen!!

Is er trouwens ook een mogelijkheid om verzoeknummers in te dienen? Wie gaan er draaien?

K%S aka Boter... 60B schreef: Komt er ook een band? (The Sparks ofzo?)

Ja!?? En wie neemt anders een microfoon mee voor Ragnild?

van der Jagt schreef: Wie gaan er draaien?

Ard, Niels, Wouter en Schalk. en als ze dat net zo doen als tijdens het slotfeest van het novitiaat komt et helemaal goed!

hehe!!! :D

Jahaa dawazleuk!

TuttieRuthie

Heej mensen! Het was weer toppie!! Vooral tof dat er aan het eind vooral gsvers waren (of zelfs nog zijn ;))

TuttieRuthie schreef: Heej mensen! Het was weer toppie!! Vooral tof dat er aan het eind vooral gsvers waren (of zelfs nog zijn ;))

nu niet meer in elk geval...wat een retegaaf feessie!

ik heb me ook vermaakt:dance: , alleen ben wel mijn sleutelbos kwijt geraakt :asdf: !!!! Hellup, wie weet waar die is????? Ik kan niet zonder!!!

heeeey mensen. jaaa het was eerrrrg tof. Genieten. Aan het eind bijna alleen nog GSV ers. Mooi is dat toch weer om te zien. Beetje jammer dat Wouter, toen hij heerlijk stond te draaien, werd onderbroken door die knul van de Troubadour. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

En ik ben alweer naar mn college van 9 uur geweest. Ik voel me nog fit ook.

Toffe party hoor abc! Voor herhaling vatbaar lijkt me...

Idd erg tof feest, moeten we cker vaker doen!

karine M schreef: ik heb me ook vermaakt:dance: , alleen ben wel mijn sleutelbos kwijt geraakt :asdf: !!!! Hellup, wie weet waar die is????? Ik kan niet zonder!!!

Ik heb wel sleutels gevonden gisteren...

http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.php?t=1399

was me een feestje wel weer. Viel me nog rezue mee met het aantal niet-GSV. Natuurlijk is aan het eind meer GSV dan de rest.. maar dat is logisch :)
ABC bedankt luitjes