JoannedH

ook altijd eens je broertjes beter willen leren kennen onder het genot van een biertje en een (achtergrond)muziekje?:bier:
kom dan 24 november a.s naar de Troubadour en leer je broertjes wat een echte party is....of leer van hen!
duss...join the party as woensdag 24 november.

groetjes van jullie ABC :D

wordt het leuk?

Vriend Niels
van der Jagt schreef: wordt het leuk?

Als het feest net zo minimaal is als de aankondiging en de pr voor het feest, vrees ik met grote vreze.

Zijn er uberhaupt wel andere verenigingen uitgenodigd?

Broertjes? wat is er mis met onze zusjes??

niks, maar meestal zijn dat verkapte GSV-feesten. en tuurlijk wordt het tof.

welke broertjes zijn er allemaal uitgenodigd dan?

de visjes, csfr, nsg etc. moet wel tof worden.

maar idd, die pr... ik wil minsten vijftig keer langs n poster lopen.

Vriend Niels
wouter schreef: de visjes, csfr, nsg etc. moet wel tof worden. maar idd, die pr... ik wil minsten vijftig keer langs n poster lopen.

Owww, das wel tof, een keer een feestje met die verenigingen is wat anders dan die eeuwige twentenaren. Is Bernlef ook wel uitgenodigd?

We gaan die broeders ff lekker shockeren! :P

K%S aka Boter... 60B schreef: We gaan die broeders ff lekker shockeren! :P

We zullen ze leren naar Brotherhood Parties van de GSV te gaan... Volgens mij heeft de CSFR nog wat te goed van ons... :D

heeft iemand nog voorkeuren voor de dj-set >>> kunnen wel de halve e&r-bundel gaan zingen, maar daar gaan de mensen ook niet van dansen :?

bij voorkeur geen ellie en rikkert

Vriend Niels
wouter schreef: heeft iemand nog voorkeuren voor de dj-set >>> kunnen wel de halve e&r-bundel gaan zingen, maar daar gaan de mensen ook niet van dansen :? bij voorkeur geen ellie en rikkert

Zijn er troubadour of GSV-dj's?

hoop op gsv-djs. die van de troubadour hebben al s eerder zo'n beetje n abc-feest om zeep geholpen.

Ja ik vraag me af of er uberhaupt wel broertjes komen, al die suffe paupers(vooroordeel).... Laat ze maar eens zien dat ze kunnen feesten, ik geloof er iig geen bal van..

Maar er komen dus ook vrouwelijke visjes??

Is er al een beetje gepromoot op de diverse sites?

ja hans, heeel veel vrouwelijke visjes die smachten naar een grote sterke snoek om zich te laten vangen...

hans gaat voor de zeemeerminnetjes??

van der Jagt schreef: Maar er komen dus ook vrouwelijke visjes??

Jij hebt je hengel al klaar staan??? :wink:

hengel?? een urker visserskotter bedoel je...

Zitten er überhaupt chicks op broederverenigingen?