Elsa schreef: Dat zou ik serieus best willen leren.

vrouwen kunnen helemaal geen muziek draaien

Christine H

Dat is zonde, want die heb je nodig op de dansvloer.
Het was een leuk feest!

sowieso Quintino - Epic

Lachen man. Eerste bericht in dit topic.

Ik heb al een verzoekje voor de volgende:

En stiekem ook
En

Voor het volgende swingfeestje, al dan niet op soos, met een beetje een geluidssysteem van niveau..

  1. Exellery - Android

  2. Avicii - Levels

  3. Hardwell - Encoded

  4. Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji - Pressure (Alesso Remix)

  5. Bjornberg - Absolut

  6. Marcus Maison & Will Dragen - Another Dimension (Original Mix)

  7. Matisse & Sadko - Hi Scandinavia

Ik hoop dat jullie afgelopen feest gemerkt hebben dat dit soort muziek gewoon niet werkt. Ik wil ze heeeeeeeel graag draaien. Zorgen jullie er dan wel voor dat niet iedereen de zaal verlaat of als een boer met kiespijn langs de kant gaat staan?

Theo schreef: Ik hoop dat jullie afgelopen feest gemerkt hebben dat dit soort muziek gewoon niet werkt. Ik wil ze heeeeeeeel graag draaien. Zorgen jullie er dan wel voor dat niet iedereen de zaal verlaat of als een boer met kiespijn langs de kant gaat staan?

Dus het ligt niet aan jou, het ligt ook niet aan ons. Wat gaat er mis!
Waarom werkt alleen Liquido en dat soort spul?

Slechte doch leuke muziek is gewoon nodig voor een Slotfeest. Kan je van balen, maar je muzikaal verantwoorde legevloermuziek draai je maar diep in de nacht als in de achterzaal alleen een paar verstokte laatmakers rondhangen.

Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk op het 'podium' op soos springen zonder dat de VGSE de muziek uitzet?

GSV heeft gewoon geen smaak. Hoop dat Marikstos en komende jaarverbanden al die nederlandstalige kut muziek totaal niet kunnen waarderen. Merendeel van Frinchov heeft er in ieder geval totaal niks mee, dus dat is al een begin.

Stelletje boeren :p

Christine H

Als er zoveel vraag naar is kun je toch gewoon meer nieuws proberen?

GSV heeft gewoon geen smaak. Hoop dat Marikstos en komende jaarverbanden al die Nederlandstalige k*tmuziek lekker links laten liggen. Duitse hits moeten meer aandacht krijgen! Begin eens met Major Tom of Ein Stern (der deinen namen trägt). Pareltjes wat ik je brom.

Stelletje boeren :p

Thierry schreef: GSV heeft gewoon geen smaak. Hoop dat Marikstos en komende jaarverbanden al die Nederlandstalige k*tmuziek lekker links laten liggen. Duitse hits moeten meer aandacht krijgen! Begin eens met Major Tom of Ein Stern (der deinen namen trägt). Pareltjes wat ik je brom. Stelletje Bauer :p

@Mulder: Wansmaak is naast intellectualiteit, studentikoziteit, gereformeerheid, socialiteit, intimiteit en puberteit een Peiler van de GSV. Een taal die iedereen spreekt en iedereen kan waarderen, ook al zijn er maar weinig (bedankt Thierry) die er niet moeilijk over doen te zeggen dat kakmuziek simpelweg hoge GSV-potentie heeft.

Ga maar lekker op je kamertje met alle je hippe vriendjes met je muziek die wel door de Synode is gekomen een leuk feestje bouwen. Maar niet op de GSV - want de GSV houdt van ke$ha, guus meeuwis, ralf dinges want t noorderplantsoen, Zanger Martin, total Roef, Jannes, Aqua, The Baseballs en Slagsmalklubben.

HT schreef:
Thierry schreef: GSV heeft gewoon geen smaak. Hoop dat Marikstos en komende jaarverbanden al die Nederlandstalige k*tmuziek lekker links laten liggen. Duitse hits moeten meer aandacht krijgen! Begin eens met Major Tom of Ein Stern (der deinen namen trägt). Pareltjes wat ik je brom. Stelletje Bauer :p

@Mulder: Wansmaak is naast intellectualiteit, studentikoziteit, gereformeerheid, socialiteit, intimiteit en puberteit een Peiler van de GSV. Een taal die iedereen spreekt en iedereen kan waarderen, ook al zijn er maar weinig (bedankt Thierry) die er niet moeilijk over doen te zeggen dat kakmuziek simpelweg hoge GSV-potentie heeft.

Ga maar lekker op je kamertje met alle je hippe vriendjes met je muziek die wel door de Synode is gekomen een leuk feestje bouwen. Maar niet op de GSV - want de GSV houdt van ke$ha, guus meeuwis, ralf dinges want t noorderplantsoen, Zanger Martin, total Roef, Jannes, Aqua, The Baseballs en Slagsmalklubben.

Dit ^
HT je bent een held. En Jos stond in de nacht van zuidwolde ook lekker mee te swingen op Nederlandstalige muziek als ik me niet vergis, dus die mag al helemaal niks zeggen.

HT schreef: ke$ha, guus meeuwis, ralf dinges want t noorderplantsoen, Zanger Martin, total Roef, Jannes, Aqua, The Baseballs en Slagsmalklubben.

HA ja

R'nr schreef:

(het is allemaal de schuld van regio Oranje)

Hier alvast één iemand van Marikstos die niet van Nederlandstalige muziek houdt.