Christine H schreef: Roelof, muziek voor Poco Loco feest he:

Is deze Olav misschien familie van een welbekend figuur uit de GKV van Groningen-West?

Christine H

Jaa, z'n broer.

En deze:

En deze ook:

En deze!:
Eindelijk weer gevonden. Vroeger altijd geluisterd van de cd van het werkboek van vwo4-Frans.

Dat nummer van Jan Hendrik Adriaan Hooooogendoorn moet natuurlijk ook elk feestje gedraaid worden.

Ik vind die nieuwe van Beyoncé wel leuk voor bij een feestje. Run the World ofzoiets?

En die van Bob Sinclair met zo'n Italiaanse chick in een taxi.

Ik wil de hele zomer Danza Kuduro van Don Omar horen.

Mag er btw ook een keer wat dubstep? bijvoorbeeld? En ik weet niet meer of ik al eens heb aangevraagd, maar dat is ook vet tof. Beetje Slagsmalsklubben-achtig (Theo?).

roelofgunnink
smeerkees schreef: Mag er btw ook een keer wat dubstep? bijvoorbeeld? En ik weet niet meer of ik al eens heb aangevraagd, maar dat is ook vet tof. Beetje Slagsmalsklubben-achtig (Theo?).

Haha leuk. Dubsteb zonder sub in de achterzaal. Is het hele idee van dubsteb een beetje weg...

Roelof kaart hier precies het probleem van soos aan. Superlachen. Alleen de beat van Mambo nr. 5 hebben die boxen al moeite mee...

Tijdens amicaal feest kun je het dan toch wel draaien? ABC heeft toch wel een goeie sub? En draai dan ook even en als je toch een goeie bass hebt.

Dan draai ik niet...

Roelof wel toch?

Christine H

Roelof deze ook he:

Paula Lunenborg

wat dacht je van sientelo van lumidee die luisterde ik laatst weer; die is naast Gasolina best wel leukig.

Mag weer een keer? :D

Gerjan schreef: Ik wil de hele zomer Danza Kuduro van Don Omar horen.

ik ook!

Danza Kuduro zit in de pijplijn, en ik weiger nog Monique Smit te draaien...

Mag ook? En sowieso Slagsmalsklubben?