Ilja

Gratis af te halen:
Microsoft Internet Keyboard. Het is er nog eentje met een snoer, en hij heeft even een schoonmaakbeurtje nodig. Verder prima te gebruiken.

Als je 'm wilt hebben, laat dat dan even weten. Bij geen bericht gaat-ie bij het vullis.

Aah nee, niet bij het vullis!

Maar verder, draad aan je toetsenbord is relaxed. Tenzij je je blauw wil betalen aan batterijen.

Ik wil 'm wel hebben geloof ik! En anders mijn broertjes wel.

Ik wil 'm wel hebben geloof ik! En anders mijn broertjes wel.

een toetsenbord bevat meer bacteriën dan een gemiddelde toiletbril...

ik zou em aan je broertje geven h3nq.

Nee, joh, goed voor je weerstand.

Wist je dat in probiotica (yakult vifit enz) poepbacteriën zitten die ook heel gezond schijnen te zijn?

wist je dat het aflikken van de wc bril gezonder is dan het (regelmatig) hervullen van een flesje water

Edje schreef: Nee, joh, goed voor je weerstand. Wist je dat in probiotica (yakult vifit enz) poepbacteriën zitten die ook heel gezond schijnen te zijn?

Zo is dat! Al dat gemiep over viezigheidjes...
Dit topic kan dicht trouwens, ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken!

Wist je dat je door het drinken van drinkwater jaarlijks een kilo of 3 aan E. Coli (eejw, poepbeestjes) binnenkrijgt?

zonder bacterien waren we nu dood

Hoezo, zonder bacterien werden we ook niet ziek, behalve dan van virussen, maar daar doen die bacterien weer niks aan.(heel af en toe wel maar dat is te verwaarlozen)

@Ilja: een berisping van jou over viezigheid? jij hebt een poepende pippi langkous als avatar...

Hapkars schreef: wist je dat het aflikken van de wc bril gezonder is dan het (regelmatig) hervullen van een flesje water

heb je beide geprobeerd?

Dit topic is volledig ontspoord.

Straks hoef ik em niet meer :)

H3nQ schreef: Dit topic is volledig ontspoord. Straks hoef ik em niet meer :)

Nouja misschien heb je hier nog iets aan.
Voor 14,85 euro heb je deze huishoudhandschoenen . Met die aan loop je weinig kans op bacteriele infecties.
En het is wel een microsoft toetsenbord!

Roell schreef:
H3nQ schreef: Dit topic is volledig ontspoord. Straks hoef ik em niet meer :)

Nouja misschien heb je hier nog iets aan.
Voor 14,85 euro heb je deze huishoudhandschoenen . Met die aan loop je weinig kans op bacteriele infecties.
En het is wel een microsoft toetsenbord!

Ik heb meteen een paar besteld, dank je. En de volgende keer wil ik gequoted worden zonder emoticon. :(

Heb ik expres uitstaan.

H3nQ schreef:
Roell schreef:
H3nQ schreef: Dit topic is volledig ontspoord. Straks hoef ik em niet meer :)

Nouja misschien heb je hier nog iets aan.
Voor 14,85 euro heb je deze huishoudhandschoenen . Met die aan loop je weinig kans op bacteriele infecties.
En het is wel een microsoft toetsenbord!

Ik heb meteen een paar besteld, dank je. En de volgende keer wil ik gequoted worden zonder emoticon. :(

Heb ik expres uitstaan.

ff off-topic: dat vind ik dan wel weer jammer, want emoticons zijn naast woorden de enige manier om enige emotionele expressie aan een bericht mee te geven.

Om off-topic te blijven. Emoticons zijn voor luie mensen die niet genoeg woorden kennen om hun complexe gevoelens mee uit te drukken. Die tekens zouden moeten worden geweerd op het GSV-forum.

Flor is schreef: Om off-topic te blijven. Emoticons zijn voor luie mensen die niet genoeg woorden kennen om hun complexe gevoelens mee uit te drukken. Die tekens zouden moeten worden geweerd op het GSV-forum.

al zijn we een academische vereniging, toch hebben naar mijn mening al genoeg mensen van de GSV moeite om hun gevoelens op normale wijze te uiten, laat staan dat ze dat enkel met woorden kunnen. :shock:
je redenering gaat niet helemaal op, zou het wel op gaan dan zou het ook betekenen dat je geen gezichtsuitdrukking meer mag hebben aangezien dat een teken zou zijn van een schrale vocabulaire.

:littleangel: :panzer: :axt: :turok:

Zie je, niks mis met wat leuke emoticons.

In een normaal gesprek is er vaak niet de mogelijkheid om je verhaal terug te lezen en de nuances op de juiste plekken aan te brengen. Daarom moet men gebruik maken van lichaamstaal, zodat duidelijk is wat er eigenlijk wordt bedoeld. Op het forum kun je echter wel je berichten teruglezen, nuanceren en aanpassen. Als je het dan nog steeds nodig vindt om emoticons te gebruiken, heb je waarschijnlijk een te armetierige woordenschat om je verhaal duidelijk over te laten komen.