Nog een paar ideeen:

  • Voetbalteams in volgorde van de eindstand van dit jaar. (Dus bij 2000+ posts heb je de titel PSV... :? )
  • Het Griekse alphabet
Pieter schreef: Nog een paar ideeen: - Voetbalteams in volgorde van de eindstand van dit jaar. (Dus bij 2000+ posts heb je de titel PSV... :? ) - Het Griekse alphabet

Niet doen dus, want dan stop ik net voor de 2000:D:D:D

The Master schreef:
Pieter schreef: Nog een paar ideeen: - Voetbalteams in volgorde van de eindstand van dit jaar. (Dus bij 2000+ posts heb je de titel PSV... :? ) - Het Griekse alphabet

Niet doen dus, want dan stop ik net voor de 2000:D:D:D


Mooi zo een stuk minder onzin komt er dan bij op het forum :D.
Doe maar Pieter!!! :bounce:

evolutie: 1 cellige, alg, ... , vrouw, man

Bastiaan schreef: evolutie: 1 cellige, alg, ... , vrouw, man

Heb je nog 16 namen erbij??? Dan wordt het misschien toepasbaar. Aan het eind kan wel een AI robot staan ;).

Bakkie Krasse
Skippy schreef:
Bastiaan schreef: evolutie: 1 cellige, alg, ... , vrouw, man

Heb je nog 16 namen erbij??? Dan wordt het misschien toepasbaar. Aan het eind kan wel een AI robot staan ;).

nee, daar komt dan The Terminator

Zarathustra

Misschien de filosofische scholen. We doen dit chronologisch dus eerst de Grieken en dan naar nu.

Sofist
Epicureer
Stoicijn
Scholasticus (onzinnige posts)
Humanist
Rationalist
empirist
Homme illustre de la Replique des Lettres
Philosophe
Hegeliaan
Kantiaan
Positivist
Nihilist
Logisch-positivist
Existentialist
Structuralist
Post-structuralist
Postmodernist

Zarathustra

Of de Griekse helden en goden. En de dames op het forum krijgen de vrouwelijke godheden.

Pan
Heracles
Ajax
Odysseus
Zeus
Apollo et cetera.

Of de helden uit Asterix en Obelix. Dan wil ik Panoramix zijn.

Hopelijk laat van der Vinne het nu staan :twisted: . Het gaat mij om de namen guru (na 375 berichten) en super-guru (na 400 berichten), kunnen die niet veranderd worden? Zelf heb ik er nog geen voorbeelden voor, misschien vul ik die morgen wel aan.

Tuurlijk Molle,... hele mooie post. Iig niet zo direct tegen iemand gericht als de eerste! :twisted:
Ik gaf je trouwens en mooi alternatief en dat staat je niet aan? Jammer hoor ;)

Misschien iets van : "heb je je al wel gewassen?"
of "Vergeet niet te eten"

Skippy schreef: Tuurlijk Molle,... hele mooie post. Iig niet zo direct tegen iemand gericht als de eerste! :twisted: Ik gaf je trouwens en mooi alternatief en dat staat je niet aan? Jammer hoor ;) Misschien iets van : "heb je je al wel gewassen?" of "Vergeet niet te eten"

Ja, hallo. Het is geen Championship Manager. :wink:
=> remember to wash
=> rembember to feet the cat

het zijn maar voorbeelden he. Je kunt er nog tig verschillende bij verzinnen.

doe maar dan :)

Hé WebCie, wat gebeurt er eigenlijk als je balkje vol is?

Sorry, had geen zin hier helemaal een nieuwe discussie voor op te starten.

L1Rn4urAyA7aTEe

Nog even wachten, ik ben nog bezig 8) ... nog 100 berichten ;)

[offtopic]Aan iedereen die zat te zeuren over mijn bitcherige avatar :shock: Is het zo goed?? :lol: [/offtopic]

Geertsma schreef: Hé WebCie, wat gebeurt er eigenlijk als je balkje vol is? Sorry, had geen zin hier helemaal een nieuwe discussie voor op te starten.

Overnieuw beginnen als n00bie lijkt me geen slechte optie. Misschien is het juist goed een limiet aantal posts per jaar ofzo te kunnen doen. Ik bedoel dit: duizend posts in één jaar, dan kunnen er hooguit honderd serieus zijn, de rest heeft je allemaal onnodig van je studie gehouden!!!

(ik spreek uit ervaring)

Deze post is overigens wel serieus en heeft mij geenszins uit mijn studie gehouden)

agent_Fox_Mulder

Ik wil graag protest aantekenen tegen de rang, verslaafd(e), dit heeft een negatieve smaak in de volksmond. Ik stel voor om dit te veranderen in veelposter :wink:

allereerst: alleen zestienvoudige voorstellen worden bekeken.
verder: als je van de titel af wil kun je óf meer posten óf de gotcha!competitie winnen. :wink:

Knapzak schreef: allereerst: alleen zestienvoudige voorstellen worden bekeken. verder: als je van de titel af wil kun je óf meer posten óf de gotcha!competitie winnen. :wink:

Of zorgen dat je in de Webcie terecht komt :wink:

Wat zijn ze mooi hè...
Allemaal goed je best doen om de gouden status te bemachtigen!
:biggrin:

Zijn er al nieuwe ideeën voor de namen?