Pieter

Ik heb net (inmiddels gisteren) een nieuwe serie 'rank' images geupload. Een leuke extraatje voor bij je avatar. En een kleine stimulans eens wat te posten en eens van rang te veranderen... (let op: te veel off-topic en onzinning kan resulteren in een van die laatste plaatjes...)

Anyways, er horen namen bij, bij elk plaatje, nu heb ik er wat ingevoerd, maar mooi is anders, dus als je ideeen hebt voor een serie, of een deel van een serie, laat het weten. Het zijn 20 rangen. Bij voorkeur bestaat de naam uit maximaal 11 of 12 tekens/letters.

Standaard rangplaatjes:

Moderator:

Webcie:

Tijdelijk gebanned:

Permanent gebanned:

Welke namen heb je nu staan bij welke kleur??

Kun je de laatste twee 'rangen' ook een andere omschrijving geven? ("tijdelijk/permanent verbannen" lijkt me wel leuk) Ik ben overigens wel vóór een aparte rang voor 'onzinnige schrijver' ofzo voor mensen die regelmatig éénregelige of nonsensberichten plaatsen - mocht het technisch gezien mogelijk zijn. Als ik dergelijke berichten namelijk zie dan zie ik het niet als 'uitdaging' om veel 'posts' achter mijn naam te hebben.

Een aanvullende vraag: bij welk aantal berichten correspondeert welk plaatje (lineair / exponentieel) en, in aansluiting hierop: heeft de hoogste rang ook een bovengrens?

Ik zou ook graag willen weten bij welke aantallen posts welke naam hoort. En een tweede vraag is welke mogelijkheden, behalve niet posten, er zijn om je naam te houden :wink:

verder vind ik het een uitstekend idee om slechts nederlandse termen te gebruiken.

ro schreef: Ik ben overigens wel vóór een aparte rang voor 'onzinnige schrijver' ofzo voor mensen die regelmatig éénregelige of nonsensberichten plaatsen - mocht het technisch gezien mogelijk zijn.

is dat dan een minder of meerderwaardige rang? (of is dit bericht te kort)

hetgsvforumisretetof
als ezelen; je begint met een h en echt veel-posters krijgen als eerste hun zinnetje vol.

The Master schreef: Welke namen heb je nu staan bij welke kleur??

Tja te veel om op te noemen, je ziet ze wel door uitgebreid door het forum te surfen en daarnaast zo spectaculair zijn ze nou ook weer niet.

ro schreef: Ik ben overigens wel vóór een aparte rang voor 'onzinnige schrijver' ofzo voor mensen die regelmatig éénregelige of nonsensberichten plaatsen - mocht het technisch gezien mogelijk zijn. Als ik dergelijke berichten namelijk zie dan zie ik het niet als 'uitdaging' om veel 'posts' achter mijn naam te hebben. Een aanvullende vraag: bij welk aantal berichten correspondeert welk plaatje (lineair / exponentieel) en, in aansluiting hierop: heeft de hoogste rang ook een bovengrens?

Rangen p.p. kan wel, maar dan moet dat ook een hele spectaculaire reden hebben. 't is nl. wat meer werk dat intestellen dan op het oude forum. Daarnaast onzinnige post-neigingen hebben wel héél veel mensen. ;) Tot en met 500 berichten is er om de 25 ongeveer een nieuwe rang, daarna zitten er wat grotere gaten. En ja, er is geen bovengrens van de laatste rang.

Bassie schreef: is dat dan een minder of meerderwaardige rang? (of is dit bericht te kort)

Das een minderwaardige rang, misschien wel leuk dat, als die er komt te koppelen aan het feit dat ze geen toegang hebben tot het 'interne' forum :twisted:

paulus schreef: hetgsvforumisretetof als ezelen; je begint met een h en echt veel-posters krijgen als eerste hun zinnetje vol.

Is opzich een idee :) , maar ik vind volledige namen opzich leuker, nobody has ideas verder?

Rangen gekoppeld aan de commissies/functies van de GSV, de laatste zijn de senaatsfuncties :wink:

The Master schreef: Rangen gekoppeld aan de commissies/functies van de GSV, de laatste zijn de senaatsfuncties :wink:

je moet mensen niet in hokjes stoppen, dunkt me :wink:

deboer schreef:
The Master schreef: Rangen gekoppeld aan de commissies/functies van de GSV, de laatste zijn de senaatsfuncties :wink:

je moet mensen niet in hokjes stoppen, dunkt me :wink:

Maar ik wil wel Praeses worden op het forum :wink:

The Master schreef:
deboer schreef:
The Master schreef: Rangen gekoppeld aan de commissies/functies van de GSV, de laatste zijn de senaatsfuncties :wink:

je moet mensen niet in hokjes stoppen, dunkt me :wink:

Maar ik wil wel Praeses worden op het forum :wink:

hehe, misschien is het leuk om dan alle commissies kriskras doorelkaar heen te gooien, al is er een uitzondering voor de barspeech-commissaris die de eer krijgt waar een iedere n00bie mee begint.

Bij een kris-kras systeem krijg je niet de ene zich beter voelt dan de ander. Ik ben voor een gelijkwaardig stelsel in dit opzicht. Misschien is het leuk om af en toe de volgorde te wijzigen ofzo, aan de streep in het balkje kun je immers ook zien hoeveel berichten iemand gepost heeft...

ro schreef: Ik ben overigens wel vóór een aparte rang voor 'onzinnige schrijver' ofzo voor mensen die regelmatig éénregelige of nonsensberichten plaatsen - mocht het technisch gezien mogelijk zijn. Als ik dergelijke berichten namelijk zie dan zie ik het niet als 'uitdaging' om veel 'posts' achter mijn naam te hebben.

En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Perikles schreef:
ro schreef: Ik ben overigens wel vóór een aparte rang voor 'onzinnige schrijver' ofzo voor mensen die regelmatig éénregelige of nonsensberichten plaatsen - mocht het technisch gezien mogelijk zijn. Als ik dergelijke berichten namelijk zie dan zie ik het niet als 'uitdaging' om veel 'posts' achter mijn naam te hebben.

En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Daar ga ik dan wel voor :wink:

Perikles schreef: En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Die mensen heten gewoon 'Geel' hoor, is al heel lang zo.

K%S schreef:
Perikles schreef: En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Die mensen heten gewoon 'Geel' hoor, is al heel lang zo.

Is 'Geel' een ander woord voor 'Paars' :?: :?

Legertermen:

  • groentje
  • soldaat
  • soldaat 1
  • korporaal
  • korporaal 1.
  • sergeant
  • sergeant 1
  • sergeant-majoor
  • adjudant
  • stafadjudant.
  • vaandrig
  • tweede luitenant
  • eerste luitenant
  • kapitein
  • majoor
  • luitenant-kolonel
  • kolonel
  • brigadegeneraal
  • generaal-majoor
  • luitenant-generaal.

eventueel te combineren met het aantal strepen en sterren dat bij elke rang hoort. Ik moet alleen nog ff bedenken wat het leger met het GSV-forum te maken heeft...[/list]

Rossatron schreef:
K%S schreef:
Perikles schreef: En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Die mensen heten gewoon 'Geel' hoor, is al heel lang zo.

Is 'Geel' een ander woord voor 'Paars' :?: :?

Ik had zelf meer het aya sophia topic in gedachten

Bastiaan schreef: Legertermen: - groentje - soldaat - soldaat 1 - korporaal - korporaal 1. - sergeant - sergeant 1 - sergeant-majoor - adjudant - stafadjudant. - vaandrig - tweede luitenant - eerste luitenant - kapitein - majoor - luitenant-kolonel - kolonel - brigadegeneraal - generaal-majoor - luitenant-generaal. eventueel te combineren met het aantal strepen en sterren dat bij elke rang hoort. Ik moet alleen nog ff bedenken wat het leger met het GSV-forum te maken heeft...[/list]

kijk, het eerste bericht met enige potentie! je zou het haast jammer gaan vinden dat er zo weinig leger in het logo zit...

Even een begin van een ideetje, als iemand het wil wijzigen of aanvullen, wees zo vrij!

  • klop, klop, is daar iemand?
  • kom even om het hoekje kijken!
  • toch wel gezellig hier!
  • ik kom toch maar even binnen!
  • ok, ik doe de deur wel dicht.
  • ja, doe maar een biertje.
  • gezellig hier, ik blijf nog even.
  • begin de smaak nu toch echt te pakken!
  • dit doe ik vaker!

Past iig wel een beetje bij de GSV!

Rossatron schreef:
K%S schreef:
Perikles schreef: En een aparte naam voor de mensen die het onzinnigste topic van het hele forum consequent actief houden.

Die mensen heten gewoon 'Geel' hoor, is al heel lang zo.

Is 'Geel' een ander woord voor 'Paars' :?: :?


Allemachtig wat een goeie grap... :cry:

is het geen idee om ipv het aantal posts het aantal woorden te tellen, of het aantal letters (tekens)

dit om te voorkomen dat er teveel posts zijn met maar een regeltje

of een combinatie van aantal posts en gemiddeld aantal woorden per post, zodat je niet hoger komt dan newbie als je gemiddeld aantal woorden per post te laag ligt?

het is maar een idee, misschien is het wel helemaal niet mogelijk, maar het lijkt me een leuk systeem