Heerlijk is dat he amateurvoetbal kijken op de zaterdag. En vooral wanneer de zon rijkelijk schijnt! Vanmiddag wedstrijd gezien tussen HHC - ONS Sneek! Een wedstrijd uit de hoogste amateurklasse, errug vermakelijk zijn die wedstrijden!

zmith schreef: En de waterzakloper!

ja dank je wel

Rossatron schreef: Mijn persoonlijke mom: ik zit te denken aan Geert. Speelde de hele wedstrijd erg alert.

??

niezo vals bescheiden geert :wink:

Vriend Niels

Wat kan die Geert schoppen zeg! Alleen daarom al zou ie de man of the match moeten zijn. :D
Er was alleen iemand die het nog beter deed dan Geert, jawel Samuel Oboedoedadoe, die zou bijna Koos (HE SCHEIDS!!) Lieffijn een rode kaart geven.

Nylez schreef: Wat kan die Geert schoppen zeg! Alleen daarom al zou ie de man of the match moeten zijn. :D Er was alleen iemand die het nog beter deed dan Geert, jawel Samuel Oboedoedadoe, die zou bijna Koos (HE SCHEIDS!!) Lieffijn een rode kaart geven.

schoppen? aiai, welke wedstrijd heb jij gezien joh.

Rossatron schreef: Voor beide teams een verdiend gelijkspel.

Ach joh!

Ik vond die scheids meer een Papaboubadiop. Overigens een prima leidsman! Ik heb me best vermaakt met 'm...

al met al een leuke pot om naar te kijken. Volgende keer mag het publiek zich wel iets meer inhouden; het ontbrak er nog maar aan dat jullie oerwoudgeluiden gingen maken richting de scheids (wat trouwens wel lache is); als jullie nog een keer een vlagger nodig hebben, houd ik me aanbevolen...
Thijs