Biezema

Hoi hoi hoi
Ik weet wie er in elke geval komEN!!

Ik zal er zijn, even die nare nasmaak van afgelopen zaterdag wegspoelen :wink:

als het weer zo'n draak wordt als vorige week dan ben ik er zaterdag voor de laatste keer...(stukje motivatie)

Ik twijfel nog steeds: van de Terschuurse Boys weet ik dat het niveau hoog ligt en de wedstrijden interessant zijn, maar van ON weet ik nog erg weinig. Zal ik het erop wagen offeh...?

www.terschuurseboys.nl

gewoon gaan...... leker ind e buurt ook nog.... een betere wedstrijd kan er bijna niet zijn ;)

Het is bij de Knickebockers, de studenten voetbalvereniging. Altijd heel gezellig, zeker ook de 3e helft!!! En voor degenen die het belangrijk vinden: het goudgele vocht is er niet duur.

de derde helft ga ik wel een gedeelte van missen... moet later op de dag nog wel werken....,.... ach kan ook wel alcoholvrij ;) :D

Kiffen schreef: als het weer zo'n draak wordt als vorige week dan ben ik er zaterdag voor de laatste keer...(stukje motivatie)

Hee, dat zei ik gister ook. Naja, niet letterlijk met die draak enzo...
Maar ik ben bang dat ik die belofte toch niet na zou kunnen komen.

Vooruit, ik zal mezelf maar weer eens naar het Zernike slepen. De garantie dat er goedkoop bier in de kantine is, doet wonderen! Heerlijk, rond lunchtijd aan het bier!

Komt allen!

Bakkie Krasse
Kiffen schreef: als het weer zo'n draak wordt als vorige week dan ben ik er zaterdag voor de laatste keer...(stukje motivatie)

bedankt Kiffie, dat had ik net nodig. Gaat nu helemaal goedkomen morgen.

Bakkie schreef: [..] bedankt Kiffie, dat had ik net nodig. Gaat nu helemaal goedkomen morgen.

zal je geraaie weze...

Ik kom ook wel ff aanwaaien! Maar als jullie verliezen, dan krijgen jullie geen meter bier van mij!

ik denk dat het voor iedereen beter is als ik er maar niet bij ben, ik trek die spanning veel te slecht de laatste tijd. doe mij maar ff belletje morgenmiddag na de wedstrijd

Lennert schreef: ik denk dat het voor iedereen beter is als ik er maar niet bij ben, ik trek die spanning veel te slecht de laatste tijd. doe mij maar ff belletje morgenmiddag na de wedstrijd

Ik 'trek' ook iets heel slecht... Ik voel me nou nog steeds ***!

?? heel dubieus!! Webcie, doe er wat aan!

volgens mij begrijpen we het verkeerd Hans... laat maar wezen. O ja. ik ben erbij! De druk neemt toe, voelt u, voel jij het?

zmith schreef: [..] Ik 'trek' ook iets heel slecht... Ik voel me nou nog steeds ***!

Lache met die Smith, haha!

Wel laf dat je er niet bij bent Lenjo... Als je nou een of andere trouwerij had: a la. Maar dit is te makkelijk 8)

Jammer jongens... volgende keer beter...

Ik ben er weer bij ...... lekker tegn PKC hoorde ik van Biessuma....

2-2 is ook leuk en speciale complimenten aan havinga voor de 'beauty' van een goal :)

Skippy schreef: 2-2 is ook leuk en speciale complimenten aan havinga voor de 'beauty' van een goal :)

En de waterzakloper!

Jongens, mijn complimenten. De tweede helft was errug leuk om te zien. Jullie hebben ons uitstekend vermaakt en ik denk dat uit een puntje pakken zo slecht nog niet is. Voor beide teams een verdiend gelijkspel.

Mijn persoonlijke mom: ik zit te denken aan Geert. Speelde de hele wedstrijd erg alert.