Ik vond het leuk. Iedereen en vooral FQI bedankt!!

Was gezellig!

Volgende keer als ik bij de FQI kom wil ik ook wel ff een boompje leggen..

Dat was best lekker fietsen vanochtend. Sowieso mooi gezicht en gehoor om met Jesu, beleibet meine Freude op de voorgrond naar de zonsopkomst te rijden, was best een relaxt ritje. Verder natuurlijk amicale gezellige nacht gehad, maar wat een grootmoeders soos houden ze er daar op na in hun kerk die zij een academie noemen.

he andringa, bedankt voor het rijden: was lachen daar in kampen, maar wel een beetje kerksoos idd...

Ach, vergat ik bijna de mistige velden op het Overijsselse platteland, de bomen die als knollen opschieten boven een zee van vergetelheid... en natuurlijk de kleurrijke aanwas van de gouden schijf in de Groningse uitgestrektheid. Machtig mooi man!

Ik heb genoten! Mooi ritje heen en ook een mooi ritje terug.
En die theologie studenten... Grappige makkers.
En mn excuses voor mijn norse kop van morgen, maar ik ben helaas geen ochtend mens.
Ben desondanks veilig thuis gekomen.

Ik heb nog steeds een beetje het idee dat we daar niet echt heen zijn geweest; dat het meer een droom was ofzo...

Jesu, beleibet meine Freude keihard in je oor is niet heel erg prettig in de vroege ochtend, maar desalniettemin was het een leuk ritje. Ik vond het ook uitermate gezellig! Ik ga er ook maar studeren denk ik.

Goed plan, tijd voor een stukje emancipatie op de kansel.

N.B. Steendam

Was weer leuk! Bedankt iedereen, in het bijzonder Ruben voor het thuisbrengen.

Klaske wil gewoon zo een dominee aan de haak slaan, niks emancipatie.

Huh, waarom weet ik niets van Jesu bleibet lallaallala...
Was dat na mijn tijd, of sliep ik echt zo vast???

Dat is een stukje klassieke muziek wat uit de speakers schalde toen jij naar dromenland op weg was.

en wat onze nachtelijke rit (of bijna al weer in de dag) een stuk aangenamer maakte...

Dat doet mij weer denken aan Op het randje van de eeuwigheid.

mazzhijs schreef: en wat onze nachtelijke rit (of bijna al weer in de dag) een stuk aangenamer maakte...

Ik ben blij dat dat geweldige nummer dan daar zijn bijdrage aan heeft kunnen leveren. Heeft er iemand een youtube link ofzo, zodat ik ook nog van een aangename nachtelijke rit naar dromeland kan genieten?

Wat een verschil was dat inderdaad, de heenreis en terugreis. Eerst kwam de radio niet boven jullie uit en terug konden we gewoon genieten van een stukje klassieke muziek. Maar beide ritten heb ik me uitstekend vermaakt en ook het feestje in Kampen had ik niet willen missen, best leuk om eens niet per se te hoeven dansen en boven de muziek uit een gesprek in elkaars oor te voeren.