FQIFeestcie

Wees welkom! Dit feest staat garant voor verpozing en vertier...

Adres: Oudestraat 218-220, 8261CA Kampen
Route vanaf het NS-station: steek de rivier over en ga aan de overkant direct rechtsaf. Na ongeveer 150 meter bevindt het café zich aan uw linkerhand.

Indien u bij ons wilt overnachten, kunt u dit met onze Ab-Actis overleggen.

Feestcie F.Q.I. 2006/2007

Nou, de poster mag er wezen. Prachtig schilderij, Renoir dacht ik zo. Blijkt ook nog te kloppen, getuige de Engelse wiki: Dance at Le Moulin de la Galette. Wil men bij de C.S.A.C.F.Q.I. soms in stijl feesten? (d.w.z., is er een dresscode?)

Jammer evenwel, dat het op een dinsdag is... maar we zullen eens zien.

De Stomme van Campen (Oudestraat 218-220) is wel heel tof!

Zekers dat de Stomme tof is. Er is verder geen dresscode, maar leef je uit zou ik zeggen.

Ik heb twee vragen die beantwoord dienen te worden voordat ik een beslissing kan nemen.

  1. Wat is het karakter van het amicale feest?

Optie a: Barhangen, biertje drinken, gezellig kletsen en achtergrondmuziek
Optie b: Barhangen, veel biertjes drinken, weinig kletsen en harde muziek
Optie c: Barhangen, swingen, weinig tot veel bier drinken, scheiding tussen gedeelten met harde en zachte muziek cq dufsukkels en feestnozems.
Optie d: Drugs gebruiken, veel bier drinken en geen tot weinig geklede mensen

  1. Wat is uberhaupt het karakter van de FQI?

Optie a: Vereniging van gereformeerde jongemannen die gezellige dingen doen zoals kaarten, bijbelstudie en sinas drinken.
Optie b: Vereniging van gereformeerde jongemannen die leven alsof ze beseffen dat ze de komende 40 jaar niet meer zo kunnen leven.

FQI bestaat vooral uit dufsukkels die drugs gebruiken, kei maar dan ook keiharde gorgelmuziek draaien, terwijl we in toga's met bloed besprenkeld allerlei sacrale riten uitvoeren. Je opties schieten dus flink te kort en ik stel voor de je gewoon langskomt om polshoogte te nemen;)

Kijk ff naar de locatie en je weet wat je te wachten staat. 't Wordt niet echt een swingfeest, maar je kunt natuurlijk altijd dansen. En als jij je kapot wil drinken aan speciaal bier, dan moet je dat vooral doen.

Verder ga ik hier natuurlijk niet het karakter van FQI op lopen hemelen, maar dat ik praetor ben geworden zou jou (Rene Jongsma) genoeg moeten zeggen. Om je nog ff over de drempel te slepen, nodig ik je bij deze uit om bij mij te komen pitten die nacht.

Ah, ik hoor het al. De FQI is divers net als de GSV. Ik dank je voor je uitnodiging maar kan nog niet beloven dat ik kom.

Ik moet het nog even kortsluiten met mijn bk-leider, maar ik ben van plan te gaan. Wer noch mehr? De ultieme gelegenheid om je amicapacoale banden aan te halen!

Het lijkt mij ook wel leuk om naar een amicaal feestje te gaan, zo na de paco. Misschien dat anderen nog overgehaald kunnen worden, laat het dan maar even weten.

helaas kan ik niet, anders was ik waarschijnlijk wel gegaan.

Herbsgarden
EJ schreef: FQI bestaat vooral uit dufsukkels die drugs gebruiken, kei maar dan ook keiharde gorgelmuziek draaien, terwijl we in toga's met bloed besprenkeld allerlei sacrale riten uitvoeren.

Gorgelmuziek? Gatver.

Maar nu eventjes real: Paco met 45 man kunnen we verbeteren op dit amicale feesie. Iedereen komen, gewoon geen Bk volgen, heb je toch al eerder gedaan. Dus ik zet in op een honderd man. Alleen nog even shirtjes laten drukken met:

Het is toch ons feestje?

op de achterkant.

Indien u bij ons wilt overnachten, kunt u dit met onze Ab-Actis overleggen.

GSV'ers grijp deze gelegenheid aan!! Zorg ervoor dat je bij hem op de kamer mag slapen. De volgende ochtend zal hij je op een dusdanige wijze verzorgen waar een zekere Emmeloes nog een puntje aan kan zuigen.

Ik denk dat ik het wel weet.

Ik dacht het niet, die Ab-actis van de/het/een FQI maakt dankbaar gebruik van zijn geblesseerde situatie.
Voor-je-het-weet kan je de hele dag eten en drinken voor hèm halen...

Dinsdag, altijd briljant voor een feestje...

Hé leuk dat je mee gaat Riekje!
Wie nog meer??

Zo maar even weer concreet, er gaat een busje gehuurd worden. Er is in dit busje nog plaats. Wie wil er mee rijden?

Ene Jonker probeerde mij al een lift te regelen, voor de duidelijkheid meld ik me hier ook nog maar even. Nach Kampfen!

Goedzo, dan hebben we Ruben, Hendri, Harm, Niek, Harm-Tjeerd en ik, (Riekje?)
Zeg ik dat nou zo goed? Dan kan er dus sowieso nog wat bij in!

Ik ben er niet bij, moet nog veel dingen doen voor de HV en zo... Wel jammer, in amicaal Nederland is FQI altijd één van de tofste verenigingen!

hee dat is tof dat jullie er ook allemaal zijn. ik ga op eigen gelegenheid naar kampen, ik zie jullie, en die andere 33 GSV'ers die Ruben ons belooft heeft, vanavond in de stomme van Campen!