Haha, lekker hoor. helemaal afgetraind kunnen we niet meedoen ;)

anders gaan we toch lekker cheerleaden, lijkt me ook wel gezellig :kiffer4:

Hannah schreef: Shit, ik heb ons net pas opgegeven omdat we net pas ons team compleet hadden. Zouden we nog wel mee kunnen doen? Ik las net dat de opgave eigenlijk uiterlijk 23 februari moest zijn...

wie is onze anonieme keepster uiteindelijk geworden dan? ach we kunnen vast wel meedoen, dat vinden die lui alleen maar tof waarschijnlijk. en kunnen wij ook niet regelen dat we wat later beginnen, dat moet wel lukken toch bij die Marco van de organisatie.. :wink:

Ik kreeg net een bevestiging van Marco. Zou Van Basten hierachter zitten? Maar we kunnen dus nog meedoen hoor. Het is inderdaad wel een beetje vroeg, maar ja, je moet er wat voor over hebben. Donderdagavond op de HV gewoon allemaal tegenstemmen als de senaat de duur van de vergadering wil verlengen tot een bep tijd.

Vriend Marco vind het oké als we rond half 12 arriveren in de sporthal, dat betekent dat we de trein van 09.02 kunnen nemen. Vanavond dus al de tas inpakken, in je hoofd de wedstrijden al een keertje spelen en op tijd et bedje in. Neem even een witte broek mee, dan kunnen we gewoon in ON-tenue spelen.