keet

Amicae amicique,

Op 2 maart 2007 zal de Interamicale Sportdag, door de VGSEi georganiseerd, plaatsvinden. Daar wil ik u van harte voor uitnodigen en u ook aanmoedigen om mee te doen. U kunt zich vanaf heden inschrijven voor de verschillende activiteiten, en dat zijn dit jaar:

  • zaalvoetbal (minimaal 7 per team)
  • poker, en wel Texas Holdem

U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar senscie@vgsei.nl . Om de organisatie te bevorderen vragen wij u niet te treuzelen en zich liefst vandaag nog en uiterlijk 23 februari in te schrijven. Wij vragen u het volgende in de mail te vermelden:

  • naam
  • keuze van activiteit
  • vereniging
  • evt. naam team, in geval van zaalvoetbal

De sportdag zal plaatsvinden in Utrecht, en wel in sporthal Zuilen. Deze hal is vanaf Utrecht Centraal te bereiken met GVU buslijnen 3 en 6. Het adres van de hal is Burgemeester Norbruislaan 13. U wordt om 10:30 verwacht aanwezig te zijn, en om 15:30 zullen de geregelde activiteiten afgelopen zijn.

Hopend op een goede sportdag zien wij vele inschrijvingen tegemoet!

Met amicale groet, namens de Sport- en Spelcie der VGSEi,

Marco van de Weerdhof

Sorry voor de dubbelpost, maar even om voor de hand liggende vragen te voorkomen: er is al een meeltje achteraan of er ook meisjesteams kunnen worden opgegeven. Ik neem aan dat er vanuit het VVD sowieso twee teams komen. Dat zou een mooi begin zijn, want afgelopen jaar was de GSV NIET vertegenwoordigd en dat is toch wel een trieste zaak.

Pokeren lijkt me wel wat. Wie heeft daar nog meer zin in?

ik ben wel voor beiden te prikken... keepen bji zaalvoetbal en dan pokeren... moet Feike iig meedoen.. als hudiig kampioen.. en de kampioen van komende donderdag uiteraard. Ik zal ff vrij regelen,.. dan pokeren we die lui ff zot :P

Poker is geen sport.

Precies, terecht punt. Heette dit vroeger ook niet 'interamicale sport- en spelletjesdag' ?

Ik wil ook wel meedoen. Vorig jaar schaken gedaan, dit jaar maar pokeren. Keet, wil je me opgeven?? :P

Hieronder staat hoe dat moet, weenyman. Goed nieuws voor de volleyballers en basketballers onder ons en verder nog wat aanvullende informatie.

Amicae amicique

Na aanleiding van de reacties op de vorige mail over de Interamicale sportdag hier nog wat aanvullende informatie over de activiteiten op deze dag. Wegens de belangstelling voor basket- en volleybal zullen deze sporten ook aan het programma worden toegevoegd. Daar wij slechts één zaal tot onze beschikking hebben zullen deze activiteiten 's middags na het voetbaltoernooi plaatsvinden gedurende ongeveer anderhalf uur. Het pokertoernooi zal wel de gehele dag duren. Naast het main event zullen er ook enkele kleine toernooitjes worden gestart voor de deelnemers die vroegtijdig uit het toernooi liggen. Inschrijven voor dit
toernooi kan individueel, voor de andere activiteiten zult u zich als team moeten inschrijven.
Nog even ter informatie:
voetbal wordt gespeeld in teams van 5
basketbal wordt gespeeld in teams van 5
volleybal wordt gespeeld in teams van 6

De kosten die dit alles met zich mee zal brengen zijn nog niet bekend,
aangezien het aantal deelnemers niet bekend is, maar rekent u op een
bedrag van ongeveer 5 euro per deelnemer.

U kunt zich nog steeds inschrijven door een mail te sturen naar senscie@vgsei.nl Om de organisatie te bevorderen vragen wij u om u zo spoedig mogelijk in te schrijven en dit uiterlijk te doen voor 27 februari en hierbij het volgende in de mail te vermelden:

  • uw naam
  • keuze van activiteit
  • vereniging
  • evt. naam team

Zoals eerder al vermeld zal de sportdag plaatsvinden in Utrecht, in sporthal Zuilen. Deze hal is vanaf Utrecht Centraal te bereiken met GVU buslijnen 3 en 6. Het adres van de hal is Burgemeester Norbruislaan 13. U wordt om 10:30 verwacht aanwezig te zijn, en om 16:30 zullen de geregelde activiteiten afgelopen zijn.

Hopend op een goede sportdag zien wij vele inschrijvingen tegemoet!

Met amicale groet, namens de Sport- en Spelcie der VGSEi,

Marco van de Weerdhof

Er zit wel een vrouwenvoetbalteampje aan te komen, maar dat kan nog even duren. (Dames, ook niet dispuutsleden, geef je ff op op het VVDtopic) Komt er ook een heren-zaalvoetbalteam? Oja, en als er nog mensen nodig zijn om een basketbalteam compleet te krijgen dan wil ik daar aansluitend ook nog wel aan meedoen.

Komt er inderdaad nog een heren-zaalvoetbalteam? Ik heb wel zin.

Is er nog geen team dan? Toen in Leiden was et best leuk, dus ik wil wel. Zullen we met Bibi meedoen?

dit is harmen trouwens, of de held van de heshal zelf ook ook in persoon aanwezig zal zijn is nog even de vraag.

ik ben wel in de buurt, maar meedoen zit er niet in

Wanneer kun je weer voetballen dan met je been?

geen idee, hechtingen kunnen er volgende week uit en ik vind dat het dan wel weer lang genoeg geduurd heeft. ik ben in vorm namelijk, wist je dat al?

ja...je schijnt zelfs gescout te zijn door Aad de Mos dit weekend...

wat? Kun je je bij Vitesse de selectie binnen pissen?

zekers. ze maken B de pis nie lauw...

Daarom is hij vrijdag ook gewoon van de partij, inclusief hechting en al. De selectie heeft sowieso een groot Bibi-gehalte: Henri die nog spierpijn heeft van zijn Delfse torenbeklimming, Mark mét haarband omdat anders het overspelen optisch onmogelijk is, gastspeler Niels van wie sowieso alleen balletjesgewacht verwacht wordt, Willem in smoking (onder voorbehoud), de Held vd Heshal himself voor het eerst in drie jaar tijd zònder brace om zn knie, en ondergetekende.
Marco van de organisatie heeft beloofd ons niet te vroeg in te plannen, dus we kunnen een paar uur later weg dan de vrouwen die volgens schema voor het publiek arriveert alweer uitgespeeld zijn.
Dat wordt dolle pret daar in Utrecht, donderdag allemaal vroeg naar bed dus.

ik ben er niet bij bij de weg....

Vriend Niels
Kraker schreef: gastspeler Niels van wie sowieso alleen balletjesgewacht verwacht wordt

Onzin, ik speel altijd in dienst van het elftal. Wie neemt de bidons Martini mee?

Shit, ik heb ons net pas opgegeven omdat we net pas ons team compleet hadden. Zouden we nog wel mee kunnen doen? Ik las net dat de opgave eigenlijk uiterlijk 23 februari moest zijn...