Wat een mooie posterrr.

Mooi dat deze slogans nu ook weer ingezet kunnen worden: Don't be to late at our party at pand forty-eight. En iets met al dan niet getting laid at our party at pand forty-eight.. Voor de liefhebbers hebben we nog een paar grijze t-shirt's met een dergelijke tekst.

Het is nu nog maar een paar nachtjes slapen.....

Heb je donderdag wel vrijgevraagd Hilde?

Yes ik heb donderdag idd een vrije dag dus ik heb wel zin in een feestje

Hebben jullie er al zin in?

:greenjump: whiehoe, nog maar 12 uurtjes :greenjump: dan kun je lekker springen met amaranth :jump: en dansen :dance2: :dance: en samen dit doen: :bier:

tot vanavond! :bekloppt:

Niet vergeten te komen he vanavond??? Tot in pand 48

Ben je bang dat mensen het vergeten? Dan heb je blijkbaar wat fout gedaan in de promotie van je feestje.
Ik ben er wel gewoon hoor.

loisvdiermen

Gezellig! Tot vanavond!

tWas leuk! Amaranth, bedankt!

Degene die er met mijn jas (lang, zwart, H&M) vandoor is met daarin m'n sleutelbos en fietslampjes mag zich hier melden!

C.A. schreef: Degene die er met mijn jas (lang, zwart, H&M) vandoor is met daarin m'n sleutelbos en fietslampjes mag zich hier melden!

Ooh, was die van jou. Sorry, hij ligt nu in de gracht, vond hem niet mooi meer. Je moet ter hoogte van de Stadsschouwburg zoeken, dan komt het goed.

Amaranth, bedankt..'t was leuk.

- Martine H -

Leuk dat jullie er allemaal waren!! En dat jullie je niet lieten wegjagen door die vreselijke housemuziek en rare locals..

Ja idd wat Martine zegt. Thnx allemaal!

Henderi schreef:
C.A. schreef: Degene die er met mijn jas (lang, zwart, H&M) vandoor is met daarin m'n sleutelbos en fietslampjes mag zich hier melden!

Ooh, was die van jou. Sorry, hij ligt nu in de gracht, vond hem niet mooi meer. Je moet ter hoogte van de Stadsschouwburg zoeken, dan komt het goed.

Amaranth, bedankt..'t was leuk.

Op zo'n moment dit soort grapjes maken, Lenting. Zo heeft Kars Veling de GSV niet bedoeld.

Goeie avond! Amaranth dankjeweeeeeeeel!

@ Martine: I ❤ ⌂ ♬ !

C.A. schreef:
Henderi schreef:
C.A. schreef: Degene die er met mijn jas (lang, zwart, H&M) vandoor is met daarin m'n sleutelbos en fietslampjes mag zich hier melden!

Ooh, was die van jou. Sorry, hij ligt nu in de gracht, vond hem niet mooi meer. Je moet ter hoogte van de Stadsschouwburg zoeken, dan komt het goed.

Amaranth, bedankt..'t was leuk.

Op zo'n moment dit soort grapjes maken, Lenting. Zo heeft Kars Veling de GSV niet bedoeld.

Voor 7 euro mag je hem terug hebben. En voor 6 euro zou je een goeie deal hebben gehad ;)

Verder geef ik een van de onrendabelen de schuld.

Goed feest! Ik heb ook echt zo'n bonzend hoofd al de hele dag. Geen White Russians meer voor mij :P

smeerkees schreef: Geen White Russians meer voor mij :P

hihi, same for me.

bedankt voor jullie komst!

Ja, leuk dat jullie er waren! Mooi dat Martine ook in Groningen de locals weet aan te wijzen.

zijn de foto's, om nog even na te genieten