smirtie

Toppers der GSV,

Vrouwengenootschap Amaranth wordt alweer 8 jaar! Dit moet natuurlijk hard gevierd worden. Iedereen is dus woensdag 20 oktober uitgenodigd in pand 48. Uiteraard is er ook een piekfust, dus komt allen en vier met ons een fantastisch feest!

Groetjes,
Amaranth

Klinkt goed! maakt notitie

Ook 2 cocktails voor de prijs van 1? Dan kom ik sowieso..

Amaranth, Amaranth,
Zit elk feestje in hetzelfde Pand!

Gerjan schreef: Ook 2 cocktails voor de prijs van 1? Dan kom ik sowieso..

Yes! zeker weten! En daarom houdt Amaranth ook zo van dit Pand 8-)

C.A. schreef: Amaranth, Amaranth, Zit elk feestje in hetzelfde Pand!

eerst zelf een feestje geven, dan pas zeuren

Bovendien was het feestje de afgelopen jaren erg leuk in pand 48 (al zeg ik het zelf)! Dus gewoon weer komen allemaal.

Krijg ik dan gratis drank van je Hilde?

haha Wouter wat denk jij zelf.... Er is wel een piekfust en de tweede cocktail gratis:)

*Christianne*

Jaaaa, een feestje! Zeg allemaal je colleges van donderdag af, want jullie komen niet voor 14:00 uur uit je bed.

:dance2:

Mhmm, donderdag vrij, woensdag feest. Ik denk wel dat ik even langskom.

janettebakker

YEHÈS Feestje!!

@ jaspermann: Jij denkt niet alleen dat je langskomt, jij komt namelijk gewoon langs!
Dit wil niemand missen.

HugoterHorst

Dan moet FC Twente voetballen.

maar dat is al op tijd klaar hoor. Dan kunnen alle twente fans dus alsnog komen.

Kan het ook een week later? Dan heb ik vakantie!

Kan het ook een week eerder? Ik heb nu vakantie!

TuttieRuthie

Ik snap dat iedereen in zijn vakantie graag een feestje met Amaranth viert, maar helaas, de datum staat vast... Het goede nieuws is dat feestjes met Amaranth buiten je vakantie ook heel leuk zijn!

Ps. Waar blijft de mooie flyer?

komt eraan :)

ckeck nu snel de poster in de eerste post! Hij is echt super gaaf! Ik zal er even bij zeggen: mede mogelijk gemaakt door Armando:)

Dit is een verplichte activiteit voor de eerstejaars!dus be there!