Ik vind het prima om (een keer) te helpen met serveren, hoor het wel van jullie na de vergadering!

Iedereen kan zich zowieso opgeven om te komen helpen met serveren. (Bij voorkeur na maandag omdat Roberto dan met het reserveringsysteem bezig gaat)

Na de vergadering van aankomende maandag weten we ongeveer wat er allemaal aan het pand moet gebeuren dus daarna is iedereen welkom om te komen helpen. (Dan zijn de ontwenninsverschijnselen van het elkaar niet meer elke dag zien na het Lustrum ook wat minder... :wink:)

Tof dat jullie een pand hebben! Zelfde als vorig jaar dus iedereen weet het te vinden! Lekker dicht bij mijn huis, dus dit jaar kan ik het niet weer maken om te verzaken. Ik heb er nu al zin in, lekker eten, gezellig sfeertje.... mm....

HEY ALLEMAAL,

WE HEBBEN HEEL HARD HELPERS NODIG DEZE EN KOMENDE WEKEN, DUS BEN JE KLAAR MET JE TENTAMENS OF WORDT HET TOCH NIKS MEER...

KOM GEZELLIG NAAR DE HEREWEG 1!!!

Er moet eerst veel worden schoongemaakt dus excuses van 'ik ben toch niet handig' zijn niet geldig :P

Je kan deze week gewoon binnenlopen. Als je volgende week wil komen helpen stuur dan even een mailtje naar pand@happietariagroningen.nl.

Groetjes,

Het HMT

Ook vandaag word er weer hard gewerkt aan de Hereweg, dus kom ook gezellig langs tussen 13.00 en 20.00!!!

ff gemaild... kom morgen wel ff klussen...

Fijn!!! Goed voorbeeld doet hopelijk goed volgen!

Skippy schreef: ff gemaild... kom morgen wel ff klussen...

Hmmm,... vandaag wordt er niet geklust heb ik vernomen via de mail ivm tentamens, maar mrogen wel weer!!!.

Heb je onderhand nog geen koppijn Skippy...??

We hebben morgen nog weer een aantal klussers nodig, dus wie helpt er mee??? We beginnen om ongeveer half twee

Omdat we de kosten van Happietaria zoveel mogelijk willen drukken en elke euro die wij uitgeven niet meer vermenigvuldigd kan worden met 2,33 (en dus eigenlijk 2,33 euro kost), zijn we nog opzoek naar de onderstaande spullen:

Gardes
Gasaanstekers
Maatbekers
Opscheplepels
Pollepels
Dunschillers
Raspen
Ijsscheppen
Blikopeners
Siliconen bakkwast
Soeplepels
Theedoeken
Thermoskan
Trekker (voor het droog trekken van vloeren)
Kurkentrekkers
Grote wokken
Kookwekker

Mocht je hier iets van hebben liggen dat je aan Happietaria wilt schenken of uitlenen (dit wordt geregistreerd en je krijgt het uiteraard weer terug) dan kun je dit aangeven bij één van de HMT'ers, op het forum of mailen naar sponsor@happietariagroningen.nl. Voor jullie een kleine moeite, voor ons een groot plezier. Mocht je een bedrijf weten dat ons zaken van deze lijst (of nog andere dingen) zou kunnen sponsoren, dan zouden we dit graag van je horen. Alvast bedankt!

Namens het HMT,
Eva

Een paar pollepels heb ik wel.

Hoe laat is de opening donderdag?

20.00 uur

Eva schreef: Omdat we de kosten van Happietaria zoveel mogelijk willen drukken en elke euro die wij uitgeven niet meer vermenigvuldigd kan worden met 2,33 (en dus eigenlijk 2,33 euro kost), zijn we nog opzoek naar de onderstaande spullen: Gardes Gasaanstekers Maatbekers Opscheplepels Pollepels Dunschillers Raspen Ijsscheppen Blikopeners Siliconen bakkwast Soeplepels Theedoeken Thermoskan Trekker (voor het droog trekken van vloeren) Kurkentrekkers Grote wokken Kookwekker Mocht je hier iets van hebben liggen dat je aan Happietaria wilt schenken of uitlenen (dit wordt geregistreerd en je krijgt het uiteraard weer terug) dan kun je dit aangeven bij één van de HMT'ers, op het forum of mailen naar sponsor@happietariagroningen.nl. Voor jullie een kleine moeite, voor ons een groot plezier. Mocht je een bedrijf weten dat ons zaken van deze lijst (of nog andere dingen) zou kunnen sponsoren, dan zouden we dit graag van je horen. Alvast bedankt! Namens het HMT, Eva

Misschien kan je aardappels als ruilmiddel aanbieden...

Eva schreef: Omdat we de kosten van Happietaria zoveel mogelijk willen drukken en elke euro die wij uitgeven niet meer vermenigvuldigd kan worden met 2,33 (en dus eigenlijk 2,33 euro kost), zijn we nog opzoek naar de onderstaande spullen: ... Namens het HMT, Eva

He, is dat veranderd? x2,33? Vorige jaren was het x3 en daarvoor x2,5, waar zijn jullie er op achteruitgegaan?

Ps hoe was het proefdraaien gisteren?

een paar schoonheidsfoutjes maar het eten was erg lekker en het pand ziet er weer schitterend uit. Lijkt me wel wat voor de nieuwe soos.