CC

Lieve GSV-ers,

Zoals jullie misschien al gehoord hebben is er inmiddels een pand gevonden. Happietaria zal evenals vorig jaar op de Hereweg 1 gevestigd worden, in het voormalige pand Ni Hao. We zijn heel dankbaar en blij dat we zo ruim op tijd een supergoed pand hebben gevonden.

Vorig jaar is er veel aan het pand gebeurd, maar ook dit jaar zoeken we weer mensen die willen helpen met o.a. schoonmaken en klussen. Heb jij tijd en zin hebt om op zo’n manier bij Happietaria betrokken te zijn? Mail dan naar pand@happietariagroningen.nl.

Vriendelijke groeten,

Het HMT 2006

Tot nu toe nog geen reacties, kom op mensen: Het kost je 10 minuten, even nadenken en een mailtje schrijven!

Inderdaad, sponsors zijn hard nodig, dus iedereen even e-mailen!

Ik heb net een mailtje gestuurd!

Die heb ik gekregen, ik heb net een mailtje terug gestuurd.

Iedereen die op de commissieavond was: Bedankt en ik vond het een toffe avond. Succes iedereen met zn taken!

:jump:

Herbsgarden

Stond er vorig jaar geen agenda op de Happietaria-site waarop je kon aangeven wanneer je mee wilde helpen in het restaurant? Zo ja: komt die dit jaar ook? Zo nee: misschien een goed idee om zoiets in elkaar te draaien. Je zou de beamer-reserveringsagenda als voorbeeld kunnen nemen.

er was vorig jaar idd een agenda en die zal dit jaar weer op staan. maar die is nog niet helemaal klaar. deze week wordt de data aangepast en dan kan iedereen zich opgeven.

voor meer info :binnen nu en 2 weken zal iedereen een mail ontvangen van de personeelscommissie :D

Thanx Laura, klopt helemaal!

Vriend Niels

Is Piet Paulusma al geregeld?

Vriend Niels schreef: Is Piet Paulusma al geregeld?

Dat waren inderdaad nog eens tijden Niels... De roemruchte PR-commissie Happietaria 2003, onovertroffen! Met toentertijd al een neusje voor talent door Hans Nijland Happie te laten openen.

Supermooi dat er een pand is! Nu met zn allen proberen hem nog voller te krijgen dan vorig jaar! Ik stuur binnenkort wel een mailtje als ik weet wanneer ik kan helpen.

Hey hmt tof dat er een pand is. Echt gaaf.

Allard Kalf...wat een gast!!!

Gefeliciteerd HMT!

Kan ik al reserveren? 16 personen op een dinsdag graag...

Wie is van de PR? Ik kan wel wat posters en flyers gebruiken voor bij mij op het werk en mijn vaders werk. Dan heb je gelijk 1000 mensen te pakken :)

2e Nieuwsbrief Happietaria

Nog 5 weken en dan is het zover. Op donderdag 23 november a.s. opent Happietaria Groningen 2006 haar deuren. Met grote dank aan de gemeente en onze pandcoördinator kunnen wij u meedelen dat Happietaria 2006 zich evenals vorig jaar aan de Hereweg 1 vestigt, in het voormalige pand Ni Hao. Wij zijn samen met onze commissies hard aan het werk Happietaria 2006 concreet vorm te geven om ook dit jaar er een groot succes van te maken.

Bij een groot succes denkt u natuurlijk snel aan het uiteindelijke geld dat moet worden opgebracht. Dat is inderdaad een van de doelen van Happietaria, en we zijn er allemaal van overtuigd dat het financieren van de verschillende projecten een mooi en goed streven is. Maar wat net zo belangrijk is, is de liefde voor de naaste. Jezus zelf roept ons in 1 Johannes:3 op om ons hart open te zetten voor onze naaste. Wat hij van ons vraagt is, naast de daden die in dezelfde Bijbeltekst ook naar voren komen, echte bewogenheid voor het lot van onze naaste.

Afgelopen 11 oktober hebben we een geslaagde commissieavond gehad waarop we met plezier kunnen terugkijken. Op deze avond werden de projecten die Happietaria dit jaar gaat sponsoren belicht. Verder lieten twee studenten van ‘’Students Experience Asia’ zien wat ze op hun reis afgelopen zomer mee hadden gemaakt. Ook Addis Othow, een vluchteling uit Sudan, vertelde zijn indrukwekkende verhaal. Al met al kunnen we concluderen dat het begrip ‘ontwikkelingsproblematiek’ voor ons een stuk dichterbij is gekomen.

Ook dit jaar gaan we met shifts werken in het restaurant. De 1e shift duurt van 17.30 tot 19.45 en de 2e shift van 20.00 tot 23.00. Op donderdag en vrijdagavond is er aansluitend op de laatste shift HappieKroeg tot 2.00 uur.

Wilt u alvast reserveren? Stuur dan een mailtje naar reserveren@happietariagroningen.nl. Wij zijn ook telefonisch te bereiken op nummer 0614859121. U kunt ook reserveren via onze website www.happietariagroningen.nl.

Ik doe de PR en je kan al reserveren (zie bovenstaand bericht). Als het goed is zijn eind volgende week de posters en folders af dus dan mag je gerust een keer langkomen om een stapel mee te nemen!

CC schreef: 2e Nieuwsbrief Happietaria Wilt u alvast reserveren? Stuur dan een mailtje naar reserveren@happietariagroningen.nl. Wij zijn ook telefonisch te bereiken op nummer 0614859121. U kunt ook reserveren via onze website www.happietariagroningen.nl.

Het reserveren via de website lijkt nog niet te kunnen. Als je kijkt op november 2005, dan zie je de reserveringen van vorig jaar, maar reserveren voor dit jaar, kan nog niet.

Ik heb het script destijds geschreven. Ik had een tijdje geleden even kort met Rienk gesproken, die zei dat er iemand aan zou gaan klussen, en eventueel mijn hulp nodig is, welke ik toegezegd heb...

Ik moet dan wel even de precieze zaken weten...
(openings en sluitingsdatum, shifttijden, max aantal reserveringen etc...)

En ik zou (om het systeem sluitend te houden), het internet aanhouden om te kijken of er plek is. Dus als mensen online reserveren, dan hebben ze zekerheid, en als ze bellen, dan moet de HMT-er (via het internet thuis of in het pand) gelijk reserveren. Dan weet je gelijk of er plek is of niet.

En reserveren per mail is misschien niet zo slim. Mensen die een mail kunnen sturen, kunnen vast ook wel zo'n reservering online maken. Maar goed, dat moet de HMT zelf uiteraard weten...

Goed, als ik 't reserveringssysteem voor dit jaar moet klaarmaken, dan hoor ik dat; dat zal voor mij (omdat ik 't zelf heb geschreven) niet heel veel werk zijn.

Komt er btw nog een nieuwe site voor de happietaria? Schijnt elk jaar te gebeuren :D. Identy? Molema? ;) Of is alle creativiteit in de lustrumxl site gegaan?

He Postma, je hebt er zoveel verstand van... Je kon er wel eens eerder aan gewerkt hebben ;)

Carloz schreef: Het reserveren via de website lijkt nog niet te kunnen.

Klopt, Lennert is er mee bezig 'as we speak'.

Carloz schreef: Komt er btw nog een nieuwe site voor de happietaria? Schijnt elk jaar te gebeuren :D. Identy? Molema?

Er komt geen nieuwe site, de site word aangepast en dat doet idd Lennert (ja als je bepaalde schaarse talenten hebt...)

Hey CC, kun je toch mij de gegevens sturen? As we speak, heb ik een mailtje van hem gekregen, dat ik het toch ff zelf moet doen :).

Kan ik dus de benodigde info krijgen?

  • hoeveel er maximaal gereserveerd mag worden
  • welke precieze data
  • of er nog verbeterpunten waren (voglens mij heb ik op 't systeem van vorig jaar nog wat evaluatiepuntjes getypt)
  • ???

Ik heb er maandag a.s. pas tijd voor; als ik dan de mail heb, pas ik het gelijk ff aan, zodat het werkt...

Ik denk dat het handiger is dat ik het even mail, aangezien het ook mijn verantwoordelijkheid is...

Je krijgt de info morgen