nalatigheid ten top :D door alle partijen :)

Rossatron schreef: Die finale is allang geregeld, Lennert heeft zich goed van zijn taak gekweten, maar we zitten nu vol spanning te wachten op een teken van leven van de nieuwe spacmensjes. Lennert: hartstikke bedankt, het was weer een leuk toernooi.

Sjonge jonge zeg, wat een ongeduld!!! Ik moet me nog even in het onderwerp verdiepen en dan kunnen we weer van start dacht ik zo. Dus nog even geduld lieden en dan gaan we er weer voor!
8)

Nou voor alle ongeduldige klaverjasfanaten:

Vanavond start de inschrijving voor de klaverjascompetitie 2004/2005. U kunt u inschrijven op de lijsten die op soos gaan hangen of middels een email die u kunt sturen naar henriplas@hotmail.com.
U hebt TWEE week de tijd (dus tot 21 oktober 23.59 uur) om u in te schrijven zodat we asap kunnen beginnen met klaverjassen!

Uw SPAC!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Gaan we dit jaar voor snelklaverjassen, dus febr. klaar, dan wil ik nog wel meedoen.

LET OP:
email adres is gewijzigd i.v.m. onmogelijkheden van de spac mail...
:evil:

The Master schreef: want voor wanneer moet de finale zijn gespeeld. Helemaal nu dorien er niet meer is...... :cry:

Ik dacht dat we de finale in de kerstvakantie zouden spelen?
En je laat het klinken alsof ik dood ben. Ik ben springlevend en ready to kick some ass! :)

Unestra komt eraan! Laten wij nou een paar ZEER goede Klaverjassers behuizen (ik noem geen namen, blijkt vanzelf) Verder heb ik er erg veel zin in, alleen: ... ik ben nog op zoek naar een waardige partner.. :(

Rene en ik doen mee

Cnior schreef: [..] Ik dacht dat we de finale in de kerstvakantie zouden spelen? En je laat het klinken alsof ik dood ben. Ik ben springlevend en ready to kick some ass! :)

Idd, ik had dat ook begrepen. Helaas kon het niet anders maar ik zie er ook geen grote problemen in eerlijk gezegd. Als de finale in de kerstvakantie wordt gespeeld kan de beker op de eerst daarop volgende hv worden uitgereikt!

Cnior schreef: [..] Ik dacht dat we de finale in de kerstvakantie zouden spelen? En je laat het klinken alsof ik dood ben. Ik ben springlevend en ready to kick some ass! :)

sorry, dat was niet mijn bedoeling

Carloz schreef: Van wanneer tot wanneer looptie? Ik weet niet of ik tegen de tijd dat ik in de finale zit, nog in Groningen ben, dus moet dat eerst weten. Daarnaast zou ik als dat geen problemen oplevert, nog een sterspeler moeten vinden die met mij wil samenspelen...

Waarmee heb jij dat filmpje gemaakt en zo'n klein bestand gemaakt?

mies schreef: [..] Waarmee heb jij dat filmpje gemaakt en zo'n klein bestand gemaakt?

Ik neem aan dat je doelt op de avatar van Carloz? Wie ben je eigenlijk?

Volgens mij is dit mies (een concierge uit Almere):

Zover was ik ook al, na enig klik- en speurwerk. Hij heet geloof ik Michel, waarschijnlijk bijgenaamd Mies. Ben erg benieuwd waarom hij denkt succes te hebben met zijn berichten op dit forum...

mies schreef: [..] Waarmee heb jij dat filmpje gemaakt en zo'n klein bestand gemaakt?

Carloz heeft een telefoon waarmee hij filmpjes kan maken. Ik denk dat hij de framepjes van dat filmpje in een animated gif omgezet heeft met een programma als Animation Shop ofzo.

Precies!