YeHeSs

Daar het hoog tijd wordt om maar weer eens een kaartje te leggen, maar van de zijde der SPAC nog weinig is vernomen hier maar een voorschot op de klaverjascompetitie 2004/2005.

Als iedereen zich alvast aanmeldt kunnen we binnenkort ook beginnen, of niet SPAC :wink:

Hierbij de eerste aanmelding: Holsappel / Antuma

jan maarten van faassen en martijn kelder gaan dit jaar de beker pakken!

Eigenlijk niet zo verstandig om ons nu al op te geven. Nu durft niemand meer en dan spelen we dus gelijk de finale, niet erg spannend.

Van wanneer tot wanneer looptie?

Ik weet niet of ik tegen de tijd dat ik in de finale zit, nog in Groningen ben, dus moet dat eerst weten.

Daarnaast zou ik als dat geen problemen oplevert, nog een sterspeler moeten vinden die met mij wil samenspelen...

ik zi met hetzelfde probleem roberto... weet ook neit of iok nog in groningen zit.... :D We kunnen evt wel een team vormen en dan kijken hoe ver we komen?

Jacoline en ik zijn ook weer van de partij. We hebben ondertussen wat vaker geklaverjast dus we komen nu zeker in de halve finale!

Vriend Niels

Bastiaan en ik doen alleen mee als Wim Beekhuis niet meedoet.

Nylez schreef: Bastiaan en ik doen alleen mee als Wim Beekhuis niet meedoet.

kun je niet tegen je velies ofzo :wink:

Vriend Niels
The Master schreef: [..] kun je niet tegen je velies ofzo :wink:

Dat wel, maar we kunnen niet tegen Wim Beekhuis.

Is die winnaar van vorig jaar nou al bekend? Volgens mij is de vorige editie nog nauwelijks in het eindstadium.

wel in het eindstadium... maar nog geen finale gespeeld... dusse.... schrappen die hap en een nieuwe :D

Toomyboy, ff opletten joh ;) gewoon dat ouwe topic lezen, dan komt het helemaal goed.
Heb je je al opgegeven voor dit jaar?

HaJee schreef: Toomyboy, ff opletten joh ;) gewoon dat ouwe topic lezen, dan komt het helemaal goed. Heb je je al opgegeven voor dit jaar?

Hij weet echt wel dat alleen nog de finale gespeeld moet worden en dacht ik daar in zit. Dus skippy: die finale gaat door, of wij zijn de winnaars :lol: Ik zit niet elke dag in een finale :wink:

ach molleke bolleke... ik ben spelleider geweest en kan me herrinneren dat ik toen een clausule in het regelement heb gezet omtrend het spelen van de finale... deze moet plaatsvinden.. je niet en titel 'krijgen' ;)

Skippy schreef: ach molleke bolleke... ik ben spelleider geweest en kan me herrinneren dat ik toen een clausule in het regelement heb gezet omtrend het spelen van de finale... deze moet plaatsvinden.. je niet en titel 'krijgen' ;)

jij bent de huidige SPAC niet en hoe lang moet ik nog klagen zodat de HUIDIGE SPAC een reactie geeft over hoe en wat....

zie volgende post: ok dan niet de huidige spac, maar de spelleider van vorig jaar: Lennert Molema WAAR BLIJFT JE REACTIE???? :cry:

hmmm kan me ook herinneren dat niet de huidige spac over de nog af te maken competitie gaat ;)

wie zegt dat de huidige SPAC wel een nieuwe klaverjascompetitie wil...
blijkbaar niet, die .... :twisted: :twisted:

Lieve spacmensjes,

wij willen graag weer een kaartje leggen. En niet zomaar een kaartje, nee, echt serieus een flink potje klaverjassen. Wij willen weer een beker in het vooruitzicht hebben. En we willen niet zo lang wachten. Willen jullie alsjeblieft reageren? We wachten al zooo lang.

Hartstikke bedankt.

Oooooh zitten jullie te wachten op mijn reactie???

Ik nam aan dat de klaverjascompetitie viel onder de SPAC, en ik zit daar al een aantal maanden niet meer in... waarom valt de klaverjascompetitie dan nog wel onder mijn verantwoordelijkheid? Dat mensen er zo lang over doen om hun partijtjes te spelen kan ik ook vrij weinig aan doen (met uitzondering van mijn eigen potjes, maar dat is al ver voor de zomervakantie geregeld).
Maar goed als je zo graag wat van mij wil horen: jongens speel die finale nou ff...

Die finale is allang geregeld, Lennert heeft zich goed van zijn taak gekweten, maar we zitten nu vol spanning te wachten op een teken van leven van de nieuwe spacmensjes. Lennert: hartstikke bedankt, het was weer een leuk toernooi.

Lennert schreef: Oooooh zitten jullie te wachten op mijn reactie??? Ik nam aan dat de klaverjascompetitie viel onder de SPAC, en ik zit daar al een aantal maanden niet meer in... waarom valt de klaverjascompetitie dan nog wel onder mijn verantwoordelijkheid? Dat mensen er zo lang over doen om hun partijtjes te spelen kan ik ook vrij weinig aan doen (met uitzondering van mijn eigen potjes, maar dat is al ver voor de zomervakantie geregeld). Maar goed als je zo graag wat van mij wil horen: jongens speel die finale nou ff...

Ja, maar jullie moeten nog beslissingen maken, die je tot nu toe altijd hebt ontlopen, want voor wanneer moet de finale zijn gespeeld. Helemaal nu dorien er niet meer is...... :cry: