Dijkio

Grote vrienden van delft blinken als een fles sla-olie van het zelfvertrouwen!
Het grote mollenverslag van de VGSD stond dan ook open en bloot voor iedereen op de website:

Veel leesplezier.

Ja, die stond ook al intern bij ons hoor!

Maar toch leuk om nog eens aan te stippen.

Wat een lutsers zeg.

En wat gaat Frinchov daar nou aan doen? :)

Wij dachten aan een boottochtje, met een boot die door de VGSD ook wel soosboot word genoemd

We kunnen ook doen alsof NL wereldkampioen geworden is op dat ding?

Ze zullen zeker gezellig meelezen, maar dat maakt niet uit!
Ik raad ze in ieder geval aan licht te slapen: Frinchov komt als een dief in de nacht. Als de mensen zeggen dat er vrede en veiligheid is, worden ze plotseling getroffen door de ondergang, zoals een zwangere vrouw door barensweeën. Vluchten is dan onmogelijk.

fijn ook dat je het dan extern post. Pas op Delft!

HT schreef: fijn ook dat je het dan extern post. Pas op Delft!

Intern plaatsen wil nog niet zo best lukken voor het nieuwe jaarverband.
Maar laat het D-clubje maar even goed zweten.

DelftschePrins

Dag lieve zusjes!

Heb ik even goed nieuws voor jullie.
Een prachtige samenvatting van de ram-actie van jullie societeit is nu in beeld en geluid te vinden op .

Veel kijkplezier.

Ach gelukkig komt de delftscheprins ook nog met iets dat wij allang niet gezien en gelezen hadden, hulde daarvoor!
Oja, er staan nogal wat spelfouten in jullie zelfverheerlijkende filmpje, het is maar een tip.

Mijn zoon, nu al treed je in mijn voetsporen welke ik achterliet in het mulle zand van het spellingfanatisme, hulde! Denk wel om de tere ziel van amice Tempelman, die trekt gramaticale correcties buitengewoon beroerd, het is niet de bedoeling mensen te kwetsen.

DelftschePrins schreef: Dag lieve zusjes! Heb ik even goed nieuws voor jullie. Een prachtige samenvatting van de ram-actie van jullie societeit is nu in beeld en geluid te vinden op . Veel kijkplezier.

Oud nieuws, wij zijn reeds van al jullie troosteloze internetactiviteitjes op de hoogte!

C.A. schreef: Mijn zoon, nu al treed je in mijn voetsporen welke ik achterliet in het mulle zand van het spellingfanatisme, hulde! Denk wel om de tere ziel van amice Tempelman, die trekt grammaticale correcties buitengewoon beroerd, het is niet de bedoeling mensen te kwetsen.

Via mijn kamer; zie ik nu.

Eikels....

Heb je dat helemaal niet gemerkt dan?

Nee, Ik was niet thuis....

Oh, maar ook later niet.. Dan zijn ze blijkbaar heel voorzichtig door je kamer gelopen; anders had je vast wel gemerkt dat er iemand in je kamer geweest was..

robert-tempelman schreef:
C.A. schreef: Mijn zoon, nu al treed je in mijn voetsporen welke ik achterliet in het mulle zand van het spellingfanatisme, hulde! Denk wel om de tere ziel van amice Tempelman, die trekt grammaticale correcties buitengewoon beroerd, het is niet de bedoeling mensen te kwetsen.

Ok, touché. Ik speel echter wel de late-nightcard.

C.A. schreef:
robert-tempelman schreef:
C.A. schreef: Mijn zoon, nu al treed je in mijn voetsporen welke ik achterliet in het mulle zand van het spellingfanatisme, hulde! Denk wel om de tere ziel van amice Tempelman, die trekt grammaticale correcties buitengewoon beroerd, het is niet de bedoeling mensen te kwetsen.

Ok, touché. Ik speel echter wel de late-nightcard.

En ik speel de 'veel-te-vroeg-in-de-ochtend-kaart.'
Maar ik vergeef het je wel hoor.

Ik blijf nog steeds bij mijn eerste reactie sinds het bekend worden dat zij een mol was: gelukkig, zij is het maar.

En verder vind ik het jammer dat deze mensen uit delft zo opzettelijk suggereren dat technische studenten zo'n gebrek aan intellect hebben.