Mary Jane

Voor het NSG gala op 27 mei zoeken 4 dominant vrouwen nog een date.
Wie willen er gezellig met ze mee?

Het zijn: Alice Brouwer (ja, mijn zusje), Barbara Donker, Tamar van den Berg & Rianne Lukkien.

Ga ze maar stalken op fb, of stuur een berichtje naar mij dan geef ik het weer door.

Mag ik met Barbara?

Dit is dus wel tijdens lustrumzomerkamp

Siepel schreef:

Dit is dus wel tijdens lustrumzomerkamp

Ja, heb ze al geadviseerd verder te zoeken ;)

Hallo!

Ook dit jaar zijn weer een paar leuke N.S.G.-vrouwen op zoek naar een date! Deze keer gaat het om drie mooie vrouwen uit mijn oude dispuut, ELAN. Het gala is 12 mei. N.S.G.gala's zijn zeker leuk om eens mee te maken, en omdat iedereen extern date zul je je niet snel de vreemde eend in de bijt voelen ;) En verbroedering is natuurlijk supermooi!

Reageer of app me bij interesse.

Hoi! Ik weet niet of ELAN inmiddels dates heeft weten te scoren, maar kreeg uit een ander dispuut (Squadra Unita) de vraag of ik nog 4 mannelijke dates kon regelen. Die komen dan bij elkaar aan tafel te zitten. Verder alles wat Alexandra hierboven al zegt.

Ze moeten het maandag of dinsdag weten, dus als je interesse hebt, mij graag even snel appen :)

Hoi,
Wie weet zijn GSVrouwen wat meer te porren voor een date voor het gala! Ik heb nog een galante heer in de aanbieding: hij is grappig, muzikaal en keurig gereformeerd. Echt iemand om mee thuis te komen, of iig om een leuke avond mee te beleven.
Dus, uitgekeken op onze testosteronpoel of gewoon even zin in gluren bij de buren?
App me!

EDIT: Door een misverstand was mij niet helemaal duidelijk dat de heer in kwestie ook uw kaartje wil betalen! Dus laat geld geen reden zijn om het niet te doen!!

Zeg ff de naam dan kunnen we facebook stalken.

Amanda schreef:

Zeg ff de naam dan kunnen we facebook stalken.

Topic staat extern dus geen geweldig idee

Hoi! Ik ben nog op zoek naar een date voor een hartstikke leuke N.S.G.man. Gala is deze vrijdag al!
Ps: volgens mij wil hij z'n date ook wel tegemoet komen in het betalen van het kaartje.