Argh! Internet Explorer zeker weer! :evil:
Ik zal het even gaan fixen.

Done

Hoi,

Hier een bericht uit Delft, na veel media aandacht en een week hard werken wensen we jullie veel succes toe en we hopen dat meer steden een mooi resultaat bereiken!

grtz,

Raoul

AEGEE-Groningen-lid

gebruiken jullie ook voornamelijk Mozilla? :)
ik gebruik IE echt gewoon NOOIT meer! 8)

spannend hoe succesvol het in Groningen gaat worden donderdag! is er al geflyerd?

Brouwmeesterkratjes, mogen die ook?

Afgelopen donderdag is er in de studentenflats in Selwerd, Hoendiep en Vinkhuizen geflyerd. Ook zijn er posters opgehangen.

Op dit moment hebben we voor 300 euro aan statiegeld materiaal aangemeld gekregen. Een leuk bedrag al natuurlijk maar het mag natuurlijk nog veel meer worden. Dus kom op en meld je kratten aan op kratjevooratjeh@gsvnet.nl!

ook brouwmeesterkratten zijn welkom.

Jean schreef: 13 januari gaan we sowieso de deuren langs. Mocht er daarna nog behoefte zijn aan een ophaalmoment, dan kunnen we dat nog inplannen. Inmiddels is er een site voor Groningen online, te vinden via http://www.gsvnet.nl/kratjevooratjeh/
Dus de 13e alle kratten onderaan de flat zetten? Tijdstip volgt nog?
Maurijn schreef: [..] de 13e is ook het begin van de poolcompetitie... Dat even ter herinnering. Ik weet niet wat SPAC doet... Maar als het dan begint, ben ik daar.

ik kan helaas dus niet meehelpen, omdat de poolcompetitie gewoon doorgaat... maar wel erg veel succes toegewenst!!!

Die poolcompetitie begint om 20:00, en deze actie gaat waarschijnlijk de hele dag in beslag nemen. Dus als je toch mee zou willen helpen; graag! Dat kun je hier laten weten of even een mailtje sturen.

Sowieso kunnen we nog mensen gebruiken die donderdag mee kunnen helpen de boel te verzamelen.

He goed bezig!

Maar er staat dat op 6 januari het statiegeld wordt gestord. Lijkt me een beetje vroeg voor een actie die de 13e wordt uitgevoerd.

Jean schreef: Die poolcompetitie begint om 20:00, en deze actie gaat waarschijnlijk de hele dag in beslag nemen. Dus als je toch mee zou willen helpen; graag! Dat kun je hier laten weten of even een mailtje sturen. Sowieso kunnen we nog mensen gebruiken die donderdag mee kunnen helpen de boel te verzamelen.

wanneer gedurende de dag dan? Ik bedoel wanneer kan je mij gebruiken voor die actie? Ik kan niet vanaf 13:00 tot 24:00/0:00 uur...
en eigenlijk moet ik ook leren voor m'n herkansingen en nieuwe tentamens... dus ik ben bang dat het dan niet gaat worden...sorry. :(
Wel erg veel succes ermee! 8)

Zojuist ben ik verlost van alle overtollige bierkratjes. Goed bezig luitjes!

deejee schreef: Zojuist ben ik verlost van alle overtollige bierkratjes. Goed bezig luitjes!

En je bent niet de enige! Amai, wat een hoop hebben we al opgehaald zeg. Goed bezig, schenkers!

Hé, de keuken is weer een stuk leger. Goed bezig!

Kan er al een schatting worden gemaakt van de opbrengst?

De laatste schatting zweeft rond de €900

Daar zou ik voor tekenen. Goed werk, Jean!

Kratje voor Atjeh: bedankt en gefeliciteerd.

(die Brouwmeester zal van de vorige bewoners geweest zijn ofzo..)

Jullie actie staat ook in de UK, op pagina 5! Wordt als eerste van alle Groningse (studenten)acties voor Azie genoemd. Klasse werk!!! :D

Jean schreef: De laatste schatting zweeft rond de €900

wie waren deze helden?

Hm, als ik jouw avatar zo zie, denk ik dat je een vooruitziende blik hebt gehad, kerst en een bierkrat...