Leuk, zeg. We hebben nog niemand op de GSV die doedelzak speelt. Dan kun je ook mooi iets doen op het aankomende diesconcert ergens in november....

Nee, een doedelzak is meer iets voor het pop/rock-concert :P

Overigens, houd goede moed. Nog een korte tijd van zoeken en u vindt vast wel een kamer. [/blaat]

Had je al gereageerd op de van Heemskerckstraat?

AM: Doedelzak brengt inderdaad meer decibellen ten gehore dan een bloklfluit, maar het is een klassiek instrument. Dus het moet op het diesconcert. (het poprock concert is nog te ver weg...)

Als je een beetje goed kan omgaan met bejaarden moet je anders eens kijken!

C.A. schreef: Als je een beetje goed kan omgaan met bejaarden moet je anders eens kijken!

haha wat een prachtconcept, zet een levenslustige oma bij een vindi in huis, gouwe combi :P

ha een fossiel komt tot leven. Ik heb nog wel een kamertje, maar is te ver weg.

Joooo ik heb ook nog een wasmachine in de aanbieding!! Word ik daarmee aantrekkelijker als huisgenoot?

Oeeh, en bedankt sis, moet nodig ff je verbouwingen komen bezichtigen! =)

Als je maandelijks een redelijk groot bedrag kan missen en houdt van niet al te schone huizen mag je mijn kamer overnemen, ik ga binnenkort verhuizen!;)

Richard schreef: Als je maandelijks een redelijk groot bedrag kan missen en houdt van niet al te schone huizen mag je mijn kamer overnemen, ik ga binnenkort verhuizen!;)

Moet je natuurlijk wel de ideale locatie vermelden hè? En de Costa-poster :o

Waar ga je naartoe Richard?

Charlotte is al een keer bij me thuis geweest dus misschien weet ze nog hoe het eruit ziet..:)

En ik ga naar de Saffierflat, bij amice van Bruggen in huis!

Jason?

nee, mijn papa

Wat moeten we verstaan onder een redelijk groot bedrag??
Er zijn meerdere geintresseerden bij Frinchov, of is charlotte meteen de gelukkige??

Ik was nog van plan om een postje te maken en iedereen mag natuurlijk in deze prachtkamer wonen.

Als je behoefte hebt kan je me vanavond op soos aanspreken of ff een keer bellen!

x

De kamer van Richard heeft de engste trap in heel Groningen, na twee biertjes kom je dat ding met geen mogelijkheid meer op.

Herbsgarden

[off-topic] Nieks kamer heeft niet eens een trap. Alleen een stokje aan de muur. Zielig he? [/off-topic]

UndahCovah schreef: De kamer van Richard heeft de engste trap in heel Groningen, na twee biertjes kom je dat ding met geen mogelijkheid meer op.

Ik herinner me het huis inderdaad nog, en dan met name de trappen inderdaad.. Ik vroeg me al af hoe hij überhaupt meubels boven had.. xD

kwestie van demonteren tot al je meubels uit splinters en schroeven bestaan, dan komt het wel boven

Vandekamp schreef: Wat moeten we verstaan onder een redelijk groot bedrag?? Er zijn meerdere geintresseerden bij Frinchov, of is charlotte meteen de gelukkige??

Dit topic heet dan ook: "Charlotte zoekt kamer"...