Charlotte

Hallo,

Zoals ik enkelen al te kennen heb gegeven ben ik op zoek naar een kamer. Momenteel woon ik in Ten Boer, en de laatste bus gaat om 12 uur.. niet zo praktisch in combinatie met soos dus.. ;-)
Als er ergens een kamer vrijkomt of iemand heeft een goede tip, dan hoor ik dat graag! Het lijkte me extra leuk om met GSV'ers in een huis te wonen. En ik hoop natuurlijk zelf ook een aanwinst te zijn voor huisgenoten =)
Ik ben bijna altijd te bereiken op 0622080938. Mailen mag natuurlijk ook.

Groetsjov,
Charlotte Zwarts

Misschien kun je soos beter combineren met de eerste bus. :wink:

Inderdaad, dan pak je de 140 van 6:38, lig je voor half acht in bed. Super :D

En taalwetenschappen heeft op vrijdag geen colleges, dacht ik zo...

En, als dat niet lukt zijn er vast nog wel GSV-ers met extra bedden, war je ook wel een nachtje mag overblijven :)

Desalniettemin is het natuurlijk wel zo lekker een eigen plekje in het centrum van het prachtige groningen te hebben ;)

Gewoon bijlmerboy Bruins even lief aankijken en elke donderdagavond op zijn brommer terug naar huis, kwartiertje over de rijksweg en je bent er.

Niels_Schipper schreef: En taalwetenschappen heeft op vrijdag geen colleges, dacht ik zo...

??? Dan snap ik echt helemaal niks van mn rooster. Er staat toch echt een college op bij mij! Of is dat voor een bepaalde groep? Weet jij trouwens waar ik kan zien in welke groep ik zit? xDD

En ja, slapen sowieso de eerste weken. Maar het is wel vervelend om elke dag met kleren en pyjama's enzo te slepen.. bovendien, het is ook gewoon leuk om in Groningen te wonen toch? =)

Lotty8 schreef: ??? xDD =)

Houd even óp daarmee!

Jank niet zo.

Het kan nooit kwaad om even (en dan het liefst met twee anderen) je in te schrijven bij Woningnet en bij Patrimonium langs te gaan, om aan te geven dat je thuissituatie dusdanig levensbedreigend is dat je wel het huis uit moet en dat ze daarom maar een flat ter beschikking moeten stellen. Ik vernam vanochtend dat er met drie week een flat (2 kamers) vrij komt in de blauwe flat - succes!

Ze hebben de roosters veranderd. We hebben wel op vrijdag college nu...oops

Ik dacht dat jij de pabo ging doen?

Niettemin worden hier veel te weinig opmerkingen gemaakt waar kersverse preamica Zwarts iets aan heeft. Om mijn post niet geheel zinloos te maken vermeld ik ook maar even dat ik niemand ken die een kamer overheeft binnenkort... officieel woon ik nog niet eens op m'n eigen kamer

Dat, en we hadden een vage mondelinge afspraak met pre-amica Zwarts dat zij zou wachten tot bij ons een kamer vrijkwam. Dat eerder genoemde pre-amica nu zelf op zoek is naar woonruimte, is begrijpelijk, maar jammer.

C.A. schreef:
Lotty8 schreef: ??? xDD =)

Houd even óp daarmee!

Niet naar hem luisteren hoor, gewoon jezelf zijn...

Ilja schreef: Ik dacht dat jij de pabo ging doen?

Dat is zó juni 2010! Niels gaat nu ATW doen :P

Ja, zo ver was ik inmiddels ook. :wink:

Charlotte, succes met je zoektocht!

woah Charlotte, jouw kamerzoek-topic is echt de populairste van allemaal, meeste posts enzo. Als je hier nou af en toe iets heel leuks of compromitterends op post, blijft-ie bovenaan in de actieve discussies staan. ben benieuwd!

Zou wel super zijn. Want ik ben nog steeds zoekende.. Ondertussen kan ik wat blabla-en over aankomend weekend en dat ik naar Belgie ga voor een competitie doedelzak spelen..! Overigens, als er mensen zijn die daar bang voor zijn, was ik niet van plan om in een gehorige flat te gaan oefenen. Dus laat dat geen obstakel zijn!

een competitie doedelzak spelen? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ik zie nu voor me een donker podium met twee mensen die in complete Schotse outfit met bagpipes een soort knock-out show doen. Net als rappende negers die een beef met beef met elkaar hebben.

Nee, we gaan met de band. Alle bands zijn ingedeeld in zogenaamde graden, van hoog naar laag 1-5. Wij spelen dan mee in graad 4 samen met 18 andere bands, en dan speel je gewoon een medley waar je op beoordeeld wordt door een jury, op techniek, op de tunes, of het wel gelijk is etc. etc.
Wel in Schotse outfit.. =). En verder is het vooral veel gezelligheid met kraampjes en optredens.