minkcie schreef: ik geloof dat kiffen ook erg graag wil

Alleen als er lekker vlees is. Maar na vanmiddag zie ik er toch vanaf.

Vriend Niels
Kiffen schreef:
minkcie schreef: ik geloof dat kiffen ook erg graag wil

Alleen als er lekker vlees is.

Hahaha Kiffen, hou nou is op...

Ik zie graag een glimlach op je gezicht niels, je weet.

Gaat het nu nog door?

we kunnen natuurlijk ook gewoon allemaal WEL gaan..

Zullen we stoppen met OCSG :shock:

Ik kom ook nog wel even langswaaien... Ik neem aan dat de AC rekening heeft gehouden met OCSG-afgevaardigden die hebben vergeten om zich aan te melden :oops:

van der Jagt schreef: Zullen we stoppen met OCSG :shock:

schijt, ik ga gewoon. tenzij ik nog niet klaar ben met voetballen

Veel te lekker weer om niet te gaan bbq-en. Kben blij dat ik me 2 week gelden tijdens de sing-in al opgegeven heb.

Daar is ook een boekje van toch? Te druk om niet te bbqen?

Hoe laat gaat vinkhuizen richting HP?

t begint om half 6 dus laten we zeggen om kwart over 5, dan zijn de eerste karbonades al klaar. er moet per slot van rekening ook nog eerst gevoetbald worden om half 4

Prima. Bij de saffier?

zoiets.

Natuurlijk gaat het door! Naast de mensen die zich op het forum hebben opgegeven, hebben zich er ook nog een paar daarnaast opgegeven van de GSV. We hebben een heus volleybalnet geregeld, dus dat komt helemaal goed. Komt allen! Vlees en vreten in overvloed!! Er komen ook nog een stuk of 45 andere christenen, dus kom massaal.
17.30 Hoornse Plas, je weet wel, op ons oude vertrouwde plekkie.

als je nu nog iets wilt vragen, moet je ff bellen: 06-43542526, ik kom niet meer op het forum.

17.30 uur onderaan de saffier dus? Ik fiets mee!

Ik kom ook 17.30

Moet k nog opschieten ook!

gaan jullie nou om kwart over vijf(kan niet meer :) ) of om half 6?!

Om kwart over dus voor mij en Luuk. Jij een Roberto beide om half 6, maar aan verschillende kanten van de Saffier ofzo.
De BBQ was super lekker en het was erg gezellig! Jammer dat er maar weinig GSV'ers waren om mee te voetballen. Die van die andere verenigingen doen allemaal aan vollybal.

Ik heb ook 't idee dat ik van de verkeerde vereniging lid ben geworden ;).

Maar 't vlees was lekker; 't volleybal net stond strak, en 't was gezellig.

Dikke pluim voor de OCSG :).