aline

Jaja, jullie worden doodgegooid met OCSG-activiteiten, maar als het deel GSV'ers komt dat niet op de Sing-In was, kan het nog gezellig worden:)

Donderdag 16 juni: OCSG-BBQ bij de Hoornse Plas vanaf 17.30. Er zullen veel volleyballen, voetballen, frisbees en noem maar op zijn, om te laten zien dat wij als GSV veel sportiever zijn dan de andere christelijke studentenverenigingen. En verder kunnen we natuurlijk ook laten zien dat we veel beter zijn in het braden en vreten van vlees.
Voor slechts 5 euro word je compleet verzorgd met vlees, drinken en allerlei ander lekkers.

Duzzz... Geef je massaal op bij mij of op de intekenlijst die op soos hangt of reageer op dit topic.

Met vriendelijke groet, uw afgevaardige van de activiteitencommissie van het OCSG

aline

aline_minnema@hotmail.com - 06-43542526

ik ben er bij! Leuk idee! En daarna iedereen naar open soos!!!

hmm als die intekenlijsten net zo rap lopen als dit topic wordt vooral integreren.

maar ok, ik vind ook dat iedereen moet komen... als k kan ben k r iig ook! en daarna alle navigators enzo meeslepen naar de open soos $). hoop dan wel dat ze niet onze potentials gaan charteren...

wouter schreef: hoop dan wel dat ze niet onze potentials gaan charteren...

Kom op wouter, uitgaan van onze eigen krachten!

Ik ben heel erg voor. Thuis kijk ik direct in mijn agenda of ik kan!

van der Jagt schreef:
wouter schreef: hoop dan wel dat ze niet onze potentials gaan charteren...

Kom op wouter, uitgaan van onze eigen krachten!


helemaal vergeten... als jij naar dat feest gaat, kiezen alle potentiele vrouwen voor gsv! toch?

er zijn 11 mensen die gestemd hebben en dus graag vlees willen vreten. wie-o-wie geeft zich op?!

Er zijn 4 mensen die Luuk heten, en die geven zich allemaal bij deze op. Ik ben heel benieuwd...

wouter schreef: helemaal vergeten... als jij naar dat feest gaat, kiezen alle potentiele vrouwen voor gsv! toch?

Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op potentiele vrouwen.

Ondanks dat ik eigenlijk ook Luuk heet, heb ik toch wat anders gestemd. Die mythe gaat nooit helemaal op. Bij de vorige BBQ werden 16 sen verwacht, volgens mij kwam er geeneen opdagen. Ik ben er iig wel bij.

Koning David

Misschien heeft Luuk onlangs aan een kloon-expirement van pharma-bio meegedaan.

Ok mensen, nu ff weer on-topic aub...

he barbequespeechcommissaris dr was in ieder geval één enige echte aanwezig hoor.

Ik heb hier een drietal off-topic berichten verwijderd.
Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan niet.

Zal ik me dan maar opgeven voor de bbq?
Hopsa, ik geef me op! Nu al zin in marshmallows.

Dè kans om ook buiten de UB te integreren... ik denk dat ik ook maar meedoe!

heee, als ik tijd heb kom ik ook

Ik geef me, voor zover ik dat nog niet gedaan heb, bij deze op...

Goed bezig!! Tot en met woensdagochtend 15 juni is opgave mogelijk. Als je je nog wilt afmelden, even melden voor dat tijdstip.
Wie neemt er allemaal een bal oid mee?

Ik geef me ook op.

hoei het is morgen al... en als de gsv gerepresenteerd wordt door slechts 5 mensen (uhh 6 dan, ik geloof dat kiffen ook erg graag wil :))... beetje jammer!