Nylez schreef:
Koos L schreef: Grutse kötten. Een of ander clubje van IFES heeft de beamer gehuurd... Wat nu? Afblazen of tv's proberen te regelen?

Ik zeg: dreigen om alle financiele steun aan IFES stop te zetten als ze die beamer niet afstaan.

Kom niet aan Ifes de Ruyter, want dan kom je aan mij!!

Henri!! schreef: leuk is dat, gaan we ineens voetbal kijken op soos als ik eens een weekje ga werken in emmeloord.

je moet ook geen weekjes gaan werken in emmeloord.

Hoop dat het morgen een mooie wedstrijd wordt, want dat was het vandaag niet, maar wat het morgen sowieso niet gaat worden in lampjesstad is zo`n fantastische sfeer als in Liverpool, onvoorstelbaar, wat een gave sfeer!!!

Kheb d'r zin an en alvast wat chips en nootjes gekocht

Kooscie bedankt voor deze Champions Lieke Gabi Temptation avond. Goed geregeld, ook mooi dat ATV weg was. Verder zonde zonde zonde dat die ambrosius (hoe heet die vent).... nee eigenlijk Gomets die bal in het doel van PSV liet gaan. En dat die uit-doelpunten-tellen-dubbel-regel nog altijd bestaat! wat een domper, bij wat zo'n mooie avond had kunnen worden.

Ja, wel klote dat die Gomes een eenvoudige bal laat glippen... Ik heb het nog zo gezegd: die vent is echt niet zo goed.
Maar om het goed te maken: morgen gooien Beekhuis en ik de soos weer open voor het voetbal kijken! AZ - Sporting op de buis, be there vanaf 20:15 uur...

Prima dat er zo genoten wordt van voetbal :wink: , maar:

Koos L schreef: ... zakken chips...

mag u in het vervolg thuislaten. Net als andere conspumties. Zoals bij velen van u bekend mag dat inderdaad niet. Dit in verband met afspraken die er zijn met de leverancier van de VGSE.

zo'n toffe avond gehad, ondanks die enorme k#tuitslag...ik zeg: elke maandag/woensdagavond temptation island avond op soos

p.s. sorry simon

Moet Mbeki wel even zeggen hoeveel mensen er vanochtend in de kerk waren.. Hoeveel heb je er geteld??

Kijk dan!!

Van der Fan

we hadden je toch ookal gelijk gegeven! vooral dat ene moment in de eerste helft toen ie opkeek, ik dacht dat het de 38e minuut was, kon je t heel duidelijk zien...

Je blijft blond hè Hannah... Zie je echt niet dat die ene een neger is? 8)

Maar voor de goede orde: soos gaat open om 20:45 uur, want ik zie net dat de wedstrijd om 21:00 uur begint. Tot dan!

(Hm, ik denk dat we maar naar Eurosport moeten kijken, want anders moeten we het weer doen met Evert ten N.)

Robbert schreef: En dat die uit-doelpunten-tellen-dubbel-regel nog altijd bestaat!

Ik ben voor de Italiaanse-goals-tellen-half-regel...

Oh ja, en jammer dat de buitenspelregel is aangepast... Had er anders nog eentje knap buitenspel gestaan, volgens mij.

Ok prima, kan ik ook nog wat langer naar opgezwolle luisteren. He koos als ik het goed begrijp dan ben jij er om 20.30. Ik ben er dan ook wel.

BTW, zoals het hoort hebben we ff de mensen geteld die in de kerk zaten. Doordat west om 9.00 uur begon telt die dus niet mee. Had ook niet uitgemaakt, we waren nooit op het quorum gekomen.
Toch zal soos vanavond doorgaan maar het is nu geen Hemelvaartsoos maar AZ-soos.:wink:
Koos en ik draaien dus sooscie en zijn uw gastheren vanavond.

Wat een farce, die regel. Maar ik ben er zeker bij.

Vriend Niels
Mbeki schreef: BTW, zoals het hoort hebben we ff de mensen geteld die in de kerk zaten.

Haha, wat kansloos...

Vind die niet-voor-half-10-regel altijd raar worden toegepast. Het is namelijk toen geamendeerd voor de mensen die 9 uur nogal vroeg vonden. Staat er alleen erg raar in en het is nu volstrekt onduidelijk hoe je het wèl toe moet passen.Naar de geest van de wet zou het volgens mij beter zijn als je die van West juist dubbel telt. Tipje voor een nieuw besluit ;)?

Overigens wel raar. Heb in al die jaren nooit meegemaakt dat het daadwerkelijk een probleem was en de afgelopen twee jaar in één keer wel... Toch es ff achter de oren krabben, als GSV'ers?

Ik denk dat we een klein problempje hebben. Op dit moment heet 44% van de stemmende gsv'ers Ronald Zielman.

Kijk, en als die niet in de kerk zat, scheelt dat gelijk 8 man. Dat verklaart het één en ander :).

Geertsma schreef: Overigens wel raar. Heb in al die jaren nooit meegemaakt dat het daadwerkelijk een probleem was en de afgelopen twee jaar in één keer wel... Toch es ff achter de oren krabben, als GSV'ers?

Vorig jaar is slecht geteld en ook dit jaar kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de Senaat een telling van lik-m'n-vestje erop los heeft gelaten.

En ach, zoals Beekie als zei: AZ-soos is veel leuker dan hemelvaartsoos!

Hoewel ik geen Ronald heet, ik zal er ook zijn vanavond!