Koos L

Het derde elftal van Oranje Nassau organiseert voor iedereen: voetbal kijken op de sociëteit!

Onze hbo-vrienden van ATV zijn op kamp naar Ameland, en dus kunnen we de soos woensdagavond gebruiken!
Er wordt gezorgd voor een televisie, misschien een tweede televisie, Johan Cruijff en beelden van de wedstrijd PSV - AC Milan, de return van de halve finale in de Champions League. Be there! En neem vrienden en vriendinnen mee.

Koffie en bier staan klaar respectievelijk koud vanaf 20:15 uur aan de Hereweg 40.

tof idee. goed bezig. ik ben dr

gezellig, ik probeer er ook te zijn

beuzzie schreef: tof idee. goed bezig. ik ben dr

heej het is dispuut jij bent nergens. 19.50 academiegebouw!

Perikles schreef:
beuzzie schreef: tof idee. goed bezig. ik ben dr

heej het is dispuut jij bent nergens. 19.50 academiegebouw!

lieve kars,

zoals jij weet zal de dispuutavond vanavond plaatshebben. PSV-AC Milan is daarentegen door de UEFA op woensdag 4 mei gezet. dat kan dus prima. als ik vanavond kom, ben jij er dan morgenavond?

oeps! sorry foutje....

Dus jij bent er ook woensdag, Kars?

Als PSV-supporter kan ik natuurlijk niet wegblijven. Ik ben er!

Nu maar hopen dat Milan wil meewerken aan een leuk voetbalavondje... :roll:

Ik ben er ook.

Grutse kötten.

Een of ander clubje van IFES heeft de beamer gehuurd... Wat nu? Afblazen of tv's proberen te regelen?

Donderdag AZ kijken?

Ben bang dat IFES de beamer mee naar de TOKO heeft. Die TV die er stond met de dartwedstrijd voldeed toch goed? Kan die niet geregeld worden?

Vriend Niels
Koos L schreef: Grutse kötten. Een of ander clubje van IFES heeft de beamer gehuurd... Wat nu? Afblazen of tv's proberen te regelen?

Ik zeg: dreigen om alle financiele steun aan IFES stop te zetten als ze die beamer niet afstaan.

Foutje

ja op die teevee is het prima te doen. is sowieso een stuk scherper/helderder dan via de biemert.

HaJee schreef: Die TV die er stond met de dartwedstrijd voldeed toch goed? Kan die niet geregeld worden?

Dat gaat zeker wel lukken... Maar ik had me verlekkerd op een groot scherm. Dan is het tv'tje een beetje surrogaat.

RC schreef: Donderdag AZ kijken?

Net zozeer als dat PSV gekeken wordt kan AZ ook op soos worden gekeken. Sterker nog, lijkt me wel tof.

Nylez schreef:
Koos L schreef: Grutse kötten. Een of ander clubje van IFES heeft de beamer gehuurd... Wat nu? Afblazen of tv's proberen te regelen?

Ik zeg: dreigen om alle financiele steun aan IFES stop te zetten als ze die beamer niet afstaan.


That's my Niels!

Balen, maar ik ben er niet bij. Ik ga het een en ander aan beeldmateriaal via onze eigen beamer aanschouwen op de TOKO (de place to be komende dagen).

Leipe Lieffijn, prima idee'tje - ben erbij!

Goed bezig Koos. Ik ben er bij.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de VGSE (met name Mark) dit bedacht heeft.

Als een paar mensen wat zakken chips meenemen dan hoeven we ook geen honger te lijden. (Of mag dat niet, VGSE? Koeken e.d. mag namelijk wel, en zoutjes bij constitutieborrels en zo ook. Maar er zijn natuurlijk wokkels en hamka's, vandaar mijn vraag.)

leuk is dat, gaan we ineens voetbal kijken op soos als ik eens een weekje ga werken in emmeloord.