Griebels, ik heb geen trommelviezen meer over.
We moeten echt een keer dat zwembad afhuren voor een GSV-feest! De facilities zijn ruimschoots aanwezig heb ik alweer gezien.

Ook lachen; een bodem die naar boven komt als je keerpunt aan het maken bent.

Ha leuk om zo'n oud topic weer boven water te halen ;)
Sjoerdtje en ik gaan vanavond zwemmen in het HIS-bad (Zernike)
meer mensen zin om mee te gaan?
We vertrekken om 19.10 vanaf de gele flat

Balen, ben ik weer mooi te laat. Maar gaan jullie dit vaker doen? Ik wil vanaf februari weer vaker gaan zwemmen, maar ik durf niet in m'n eentje.

Hoi Maaike, Sietske en ik hebben afgesproken om de komende tijd de woensdag het zwemmen erin te houden. Het is echt fijn zwemmen, alleen jammer dat het altijd zo druk is... Dus doe gerust mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)

Koning Drietand

Moet je hiervoor aclo hebben? Ik kan ook wel wat regelmaat gebruiken, maar moet nog een keer een aclo kaart aanschaffen.

Eigenlijk wel, maar er wordt niet veel gecontroleerd. ;) Heb dat nog maar één keer meegemaakt.
Bovendien heb ik van mn huisgenoot gehoord dat er geruchten zijn dat de ACLO-kaart in febr gekocht kan worden voor ongeveer de helft van de prijs! Semesterkorting dus.

Hallo,
Marianne en ik gaan donderdag van 15-16uur zwemmen bij de Aclo. Als er nog meer mensen zijn die mee willen is dat natuurlijk gezellig!

Yess! Allemaal GSV dames in bikini's, dat is wat ik wil. En zwemmen is eigenlijk ook best leuk. Maar ik heb geen aclokaart. Hoe staat het met de controles?

Heb ik nog nooit meegemaakt in het zwembad, dus best een poging tot 'zwart-zwemmen' waard denk ik.

hmm, wil iemand mij ook eens meeslepen naar zwemmen oid?

pitch een datum. hoe laat is het vroege uurtje, weet iemand dat?

Okee, tegenwoordig word je bij het zwembad dus wel weer gecontroleerd op je Aclo-pas. Ze zijn zelfs in staat 'sochtends om half acht naar het hoofdkantoor te bellen.. Geen gehoor gelukkig, maar wees gewaarschuwd ;)